دومین جشنواره پرواز اسباب‌بازی‌ها برگزار می شود

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان کودکان امام حسین(ع) گفت: دومین جشنوراه پرواز اسباب‌بازی‌ها با هدف شادکردن کودکان و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه آنها در بیمارستان انجام می شود.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان کودکان امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اهداف برگزاری جشنواره پرواز اسباب بازی ها اظهار کرد: این طرح با هدف شادکردن کودکان و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه آنها در بیمارستان از ۱۷ اسفندماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در چهار شعبه ادامه خوهدداشت.

محمد مزروعی افزود: در دومین جشنواره پرواز اسباب‌بازی‌ها، چهار منطقه در سطح شهر شامل بیمارستان امام حسین(ع)، جزیره بازی در پل فردوسی، باغ غدیر و پارکینگ اول ورودی ۴ سیتی سنتر برای مراجعه شهروندان و اهدای اسباب‌بازی مشخص شده است.

وی بیان کرد: زمان در نظر گرفته شده برای زمان اهدای اسباب‌بازی در سه شعبه تا ۲۰ اسفند بود اما به دلیل استقبال مردم، بیمارستان کودکان امام حسین(ع) تا پایان روز ۲۵ اسفند سال جاری، پذیرای هدایای شهروندان اصفهانی است و کسانی‌که به هر دلیل تاکنون موفق به اهدای اسباب‌بازی، کتاب، دفتر نقاشی و مداد رنگی به کودکان بیمار بستری در بیمارستان نشده‌اند، می‌توانند تا ۲۵ اسفند به بیمارستان امام حسین(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) نرسیده به میدان استقلال مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان کودکان امام حسین(ع) با اشاره به ویژگی‌های اسباب‌بازی‌های اهدایی گفت: شهروندان ضمن خودداری از اهدای اسباب‌بازی‌های ریز و یا خطرناک، در نظر داشته باشند اسباب‌بازی‌ها نو و یا در حد نو باشند تا خدایی نکرده شأن و منزلت کودکان بیمار که روحیه حساسی هم دارند، خدشه‌دار نشود و بتواند آنان را خوشحال کند.

مزروعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اسباب‌بازی، کتاب، دفتر نقاشی، مداد رنگی و سی‌دی‌های کارتونی یا بازی‌های فکری به کودکان بستری، اهدا کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۸۸۹۶۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 339518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.