کد شناسه بهداشتی برای توزیع نان ضروری است

مسوول کمیسیون آموزش اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: کد بهداشتی نشان دهنده تولید نان در مکانی دارای مسوول فنی است که همه اصول و فنون از نظر بهداشت محیط و بهداشت کارمندان در آن رعایت می شود.

محمد رضا خواجه در گفت و گو با ایمنا با اشاره به اینکه عرضه نان های غیر بهداشتی در واحدهای صنفی ممنوع است، اظهار کرد: براساس چهل و یکمین مصوبه جلسه کارگروه علمی گندم و آرد و نان استان، هر فردی که قصد توزیع نان در مراکز مختلف محلی را دارد باید از دو فرم ویژه به عنوان شناسنامه برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه اتحادیه معتقد است که فرد توزیع کننده نان در مراکز محلی باید از نشانی دقیق باشد تا کمیته بازرسی اتحادیه بتواند در این زمینه نظارت کافی را داشته باشد، افزود: داشتن شناسنامه و کد بهداشتی برای توزیع‌کنندگان نان ضروری است و کد بهداشتی نشان دهنده تولید نان در مکانی دارای مسوول فنی است که همه اصول و فنون از نظر بهداشت محیط و بهداشت کارمندان در آن رعایت می شود.

مسوول کمیسیون آموزش اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: چنانچه افرادی بخواهند نان را در سطح گسترده و خارج از واحد فروش نان توزیع کند باید دارای ویژگی های برچسبِ عمر نان و هم‌چنین درج تاریخ تولید باشد، ضمن اینکه داشتن کدشناسه برای تولید نان ضروری است و افراد متقاضی برای دریافت کد شناسۀ بهداشتی می توانند با ارایه درخواست به اداره دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نسبت به آن اقدام کنند.

خواجه خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با تخلفی روبه رو شدند، می توانند با تلفن های اتحادیه نانوایان اصفهان و تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و موارد تخلف را اطلاع دهند، براین اساس کمیسیون بازرسی اتحادیه نیز با هدف اصلاح امور برای بازدید و نظارت به محل مورد نظر مراجعه کرده و برخورد لازم صورت می گیرد.

کد خبر 339323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.