اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در خوانسار

خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: طرح نظارتی نوروز تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ در شهرستان خوانسار اجرا می‌شود.

علی نجاتیان امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۷ در دو بخش کالایی شامل آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش  و خدماتی شامل رستوران‌ها، تعمیرگاه‌های اتومبیل، خدمات حمل و نقل درون و برون شهری و....  در قالب تیم‌های مستقل و تیم مشترک با حضور نمایندگان اتاق اصناف، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و شبکه دامپزشکی اجرا می‌شود.

وی گفت: تمام متصدیان صنفی مکلف به نصب برچسب قیمت کالا و خدمات در دید مشتری، ارایه فاکتور فروش، رعایت سود خرده فروشی و تمام قوانین نظام صنفی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گزارش مردمی واصله به سامانه ۱۲۴ بازرسان طبق مقررات با متخلفان رفتار خواهند کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: تعداد زیادی از گردشگران مقصد خود را شهرستان خوانسار تعیین می‌کنند و برای تمام  واحدهای خبازی و برخی از واحدهای خدمات رسان از جمله تعمیرگاه‌های اتومبیل، آپاراتی‌ها، تعویض روغنی‌ها، رستوران‌ها و .... برنامه زمان بندی شده تعریف شده است که باید واحدصنفی خدمات مطلوبی را ارایه دهند.

نجاتیان تصریح کرد: برنج، گوشت قرمز و سفید ، مرغ منجمد و تخم مرغ به برخی واحدهای صنفی به منظور تنظیم بازار ایام سال انجام می‌شود.

وی افزود: در ایام تعطیل سال نو بازرسان اداره واحدهای صنفی سطح شهرستان را مورد بازرسی قرار می‌دهند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می‌شود./

کد خبر 339295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.