آشتی با هنر در «کافه رخ»

آیین افتتاحیه «کافه رخ» در محیط داخلی تالار هنر استان اصفهان، با حضور هنرمندان و مسئولان عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر اصفهان، دیروز عصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم، حمید دهقانی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمدعلی صرامی، مدیر امور هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمدرضا رهبری، مدیر تالار هنر اصفهان و برخی اهالی تئاتر اصفهان چون فریدون خسروی، رهام بحیرایی، کوروش شمس، میثم کیان، احسان جانمی و رادنوش مقدم حضور داشتند.

الهام فدایی، مدیر «کافه رخ» درباره افتتاح این کافه گفت: در روند راه انداختن «کافه رخ» به‌عنوان اولین کافه در محیط داخلی تالار هنر استان اصفهان، دغدغه‌ای شخصی برای ایجاد مأمنی برای ارتباط‌گیری بین خبرنگاران و اهالی هنر و به وجود آوردن محیطی برای آشتی هنرمندان عرصه‌های گوناگون با یکدیگر داشتم.

وی افزود: در طراحی داخلی کافه، سعی کردیم با استفاده از طرح‌های ملی ایرانی و اسلامی، محیطی دلنشین برای آرامش و تفکر مهمانان ایجاد کنیم. همچنین به دلیل حضور اهالی تئاتر در تالار هنر، در قسمتی از فضای داخلی کافه، امکان اجراخوانی، نمایشنامه‌خوانی و نقالی وجود دارد.

فدایی ادامه داد: راه برای مشورت و پیشنهاد باز است و ارائه خدمات در «کافه رخ» در طول روزهای هفته، برای خبرنگاران و اهالی هنر که نشست‌های جمعی خود را در آن برگزار می‌کنند، شامل تخفیف ویژه خواهد شد.

ازجمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده برای اجرا در «کافه رخ»، می‌توان به برگزاری مراسم رونمایی پوستر نمایش‌ها، نشست‌های خبری قبل و بعد از اجرای تئاتر، نقد تئاترهای اجراشده و جلساتی برای گفتگوی اهالی هنر و رسانه اشاره کرد.

کد خبر 339241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.