حق آبه مردم اصفهان  بر گردن مسئولان است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر سال‌های سال بگذرد، حق‌آبه کشاورزان اصفهان فراموش‌شدنی نیست، حق‌آبه و این دِین باید در هر شرایطی ادا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امیدوار بودیم که بارندگی‌ها بتواند به تأمین آب شهر منجر شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با تدابیر مسئولان آب و فاضلاب، امکان تأمین آب شرب را داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نطق خود در جلسه هفته گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته گذشته اعلام کردیم که ابتدا حق‌آبه مردم اصفهان را تحویل دهید و بعد از آنان بخواهید صرفه‌جویی کنند، اما مسئولان آب و فاضلاب به این سخن ایرادی داشتند؛ تاکید بنده بر رعایت حق آبه مردم اصفهان بود، زیرا احقاق حق آنان، همواره به عنوان یک دین بر عهده مسئولان است.

معین تاکید کرد: اگر سال‌های سال بگذرد، حق‌آبه کشاورزان اصفهان فراموش‌شدنی نیست، حق‌آبه و این دِین باید در هر شرایطی ادا شود، بنابراین امیدواریم با مطرح کردن مسائلی همچون صرفه‌جویی، توزیع حق‌آبه‌ها به فراموشی سپرده نشود.

وی با تشکر از مدیران شهری که اصفهان را برای آغاز سال نو آماده کرده اند، اظهار کرد: به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم و امیدواریم سال آینده، سالی پر خیر و برکت برای همه مردم ایران باشد، امیدوارم خاطره خوشی برای تمام کسانی که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند رقم بخورد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ولادت حضرت زهرا(س) را تبریک گفت و ادامه داد: هفته گذشته و این هفته برنامه های متعددی در سطح شهر در بزرگداشت مقام زن در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

معین از حضور همه اعضای شورا در جلسه‌ای که از سوی کمیسیون فرهنگی با حضور بانوانی که سمت مشاوره را در دستگاه‌ها داشتند، تشکر کرد و گفت: جا دارد از دو تن از بانوانی که در شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت دارند نیز تقدیر کنم زیرا بخشی از مدیریت شورای شهر اصفهان را برعهده دارند؛ امیدوارم حضور آنان بیش از پیش تأثیر گذار باشد و برایشان آرزوی توفیق داریم.

وی اضافه کرد: خانم شکرانی اولین بانویی است که مدیریت یکی از مناطق را عهده دار شده است که برای او آرزوی توفیق می‌کنیم؛ جمعی از نمایندگان رسانه ها نیز از قشر بانوان هستند که این ایام را به آنها نیز تبریک می‌گوییم.

کد خبر 339224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.