درخشش کاریکاتوریست‌های اصفهان در جشن تصویر سال

نیمی از جوایز بخش کاریکاتور در اختتامیه پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به کاریکاتوریست‌های نصف‌جهان تعلق گرفت.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: جشن تصویر سال، تنها جشنواره خصوصی در حوزه هنرهای تجسمی کشور است که پانزدهمین دوره آن _جمعه_ ۱۸ اسفندماه با همکاری خانه هنرمندان تهران برگزار شد.

پیام پورفلاح ادامه داد: در بخش کاریکاتور، هر سال از هنرمندان برجسته این حوزه دعوت می شود تا آثار خود را در این جشنواره به نمایش بگذارند و بخش رقابتی آن هم مختص کاریکاتوریست های زیر ۲۵ سال است.

وی با اشاره به دستاوردهای کاریکاتوریست‌های اصفهانی در این جشنواره گفت: در مجموع شش اثر در بخش کاریکاتور پانزدهمین جشن تصویر سال مورد تقدیر قرار گرفت که از این میان، سه اثر مربوط به استان اصفهان است.

پورفلاح تصریح کرد: تندیس این جشنواره که معادل مقام نخست آن است، به سحر فتاح برای تولید اثری با موضوع «مرز» اهدا شد و از محمدرضا ایزدی برای کاریکاتوری با موضوع «رسانه» تقدیر شد. مطهره ناسخیان، دیگر کاریکاتوریست اصفهانی نیز موفق شد دیپلم افتخار این جشنواره را برای کاریکاتوری با موضوع «خشک‌شدن زاینده رود» کسب کند.

کد خبر 339186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.