قوه قضاییه در صدور احکام اغتشاشگران تسریع کند

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: قوه قضاییه در صدور احکام اغتشاشگران و اجرای احکام آن ها تسریع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز تیران با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید اغتشاشات خیابان پاسداران اظهار کرد: برای امنیت کشور بسیاری از مردم جان دادند و یا صدمه دیدند که نیاز به رسیدگی سریع قوه قضاییه برای برخورد با مجرمین اغتشاشگران است.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس اسناد سران اغتشاش ها و قاتلان مشخص شده اند، باید بر این اساس قوه قضاییه در صدور احکام اغتشاشگران و اجرای احکام آن ها تسریع کند و ظالمان محکوم شوند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: اگر کوچکترین اتفاق برای اغتشاشگران رخ دهد دشمنان و منافقان فضای مجازی را به حمایت از اغتشاشگران پر از فضاسازی و تبلیغ غلط می کند که نیاز است با سران فتنه و اغتشاشگران برخورد جدی شود.

وی با انتقاد از مسیر طولانی رسیدگی به پرونده های قضایی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده های مردم تسریع و زمینه امیدواری برای مردم فراهم سازد تا اینکه ملت نسبت به  قوه قضاییه در کسب حقوق خود ناامید نشود.

حجت الاسلام رشیدیان همچنین نقش مردم را در کاهش پرونده های قضایی مهم خواند و یادآورشد: افزایش حجم ورودی پرونده های قضایی منجر به افزایش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی شده و از این جهت باید مردم با رعایت نظم و انضباط و حل اختلاف و صبر و گذشت مانع از افزایش پرونده های قضایی بشوند.

وی با اشاره به برنامه سفرهای راهیان نور گفت: اجرای طرح بازدید از مناطق جنگی در معرفی رشادت های رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است و این برنامه باید تداوم یابد و خانواده ها بازید از مناطق جنگی را در برنامه خود قرار دهند.

امام جمعه تیران اضافه کرد: تقویت برنامه ها راهیان نور مانع از جدایی نسل جدید از نسل قبل می شود و فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه گسترش می یابد.

کد خبر 339107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.