اعضای خانه مطبوعات از تفرقه فاصله بگیرند

رییس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از خانه مطبوعات استان اصفهان به عنوان یک تشکل رسمی حمایت و تلاش می‌کنیم که برنامه‌های مربوط به رسانه‌ها را به آن واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه باقرصاد، امروز در آیین تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان اظهار کرد: انتخابات این دوره به درخواست خانه مطبوعات الکترونیکی برگزار شد و 191 نفر از اعضا در آن شرکت داشتند. البته برگزاری الکترونیکی این انتخابات حسن‌ها و عیب‌هایی دارد که امیدواریم در دوره‌های بعدی برطرف شود، البته اساسنامه خانه مطبوعات نیاز به اصلاحاتی دارد که این موضوع را با اعضای هیئت مدیره جدید پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اداره کل ارشاد اصفهان از خانه مطبوعات استان اصفهان به عنوان یک تشکل رسمی تحت حمایت وزارت ارشاد حمایت می‌کند و تلاش داریم که برنامه‌های مرتبط با رسانه‌ها را به آن واگذار کنیم.

رییس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از شهرداری اصفهان نیز می‌خواهیم که از خانه مطبوعات حمایت کند زیرا این خانه چتر حمایتی خود را بر سر همه رسانه‌ها گسترانده است.

وی خاطرنشان کرد: از اعضای خانه مطبوعات نیز می‌خواهیم که از تفرقه فاصله بگیرند زیرا این عامل باعث عدم موفقیت این تشکل صنفی خواهد شد و از همه می‌خواهیم که از اعضای هیئت مدیره جدید حمایت کنند.

کد خبر 339041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.