یادواره‌ای برای «لاله‌های عاشق شهر»

نخستین یادواره تجلیل از خانوادۀ شهدای شهرداری اصفهان با حضور خانوادۀ شهید حسین خرازی _چهارشنبه_ ۱۶ اسفندماه در تالار هنر برگزار می‌شود.

فرماندۀ بسیج شهرداری اصفهان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: هدف از برپایی این یادواره، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های خانوادۀ این عزیزان است. به همین دلیل با هماهنگی شهرداری اصفهان پس از حدود دو ماه تحقیق، هشت شهید که کارمند شهرداری اصفهان بوده‌اند را شناسایی کردیم.

محمد سلیمانی تصریح کرد: معتقدیم که شهدا برای تامین امنیت و آسایش، جان خود را فدا کرده اند و خانواده‌های آنان این مسیر را ادامه داده‌اند بر همین اساس به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و ولادت امام خمینی (ره) در مجموعۀ بسیج شهردای برای برپایی نخستین گرامیداشت و تجلیل از خانوادۀ این عزیزان برنامه‌ای را با عنوان «لاله های عاشق شهر» تدارک دیده‌ایم که عصر امروز _چهارشنبه۱۶_ اسفندماه رأس ساعت ۱۵ در تالار هنر برپا می‌شود.

وی با اشاره به حضور خانوادۀ شهید حسین خرازی در این برنامه ادامه داد: با توجه به این که سال‌روز شهادت حاج حسین خرازی، فرماندۀ لشکر ۱۴ امام حسین(ع) هم در همین ایام بود در کنار خانوادۀ هشت شهید شهرداری، از خانوادۀ بزرگوار این شهید هم دعوت کردیم تا در این برنامه حضور داشته باشند و به این واسطه فتح بابی برای ارتباط بیشتر شهرداری اصفهان با خانوادۀ این عزیزان ایجاد شده باشد.

کد خبر 338982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.