برنز بین المللی ووشوکار نجف آبادی 

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: مجتبی صادقی ورزشکار علویجه ای در دومین دوره رقابت های بین المللی ووشوی جام صلح و دوستی زاهدان در وزن منهای ۹۰کیلوگرم بخش ساندا به نشان برنز دست یافت.

سیدمحمد طباطبایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: در مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان استان نیز امیر عباس کیماسی به نشان طلا، پارسا حیدری به گردن آویز نقره و ماهان رضایی در کنار مهدی شیاسی هم به جایگاه سوم دست پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به مربیگری مهران مسعودی نژاد در تیم خردسالان گفت: همزمان با این رقابت ها، نخستین دوره از لیگ هان مادانگ استان نیز برگزار شد که تیم شهرستان با مربیگری محمد علی کاظمی به یک نشان نقره توسط ابوالفضل نجفی و پنج نشان برنز به همت محمد نجفی، هادی بهار لویی، محمد اصلانی، امین قیصریه و فرهاد مهران زاده دست پیدا کرد.

وی همچنین از کسب ۱۴ نشان طلا، نقره و برنز در نخستین دوره رقابت های ساواته بانوان استان خبر داد و گفت: این ورزش، رشته ای شبیه بوکس بوده که در آن از ضربات دست و پا استفاده می شود و در بخش دیگری از آن مبارزه با سلاح سرد انجام می گیرد و گاهی به بوکس فرانسوی نیز شناخته می شود.

طباطبایی از فاطمه وصیله ها، شیوا مولایی، فاطمه حبیب اللهی، مهتاب نکیسا، هلیا حبیب اللهی، نگار بهجتی و مینا نوریان به عنوان طلایه‌ای داران نجف آباد در این دوره یاد کرد و افزود: علاوه بر نقره‌هایی که فاطمه مهدوری، سما صالحی و آیدا مشتاقیان کسب کردند، کیمیا معینی، شیرین نظرعلیان، خدیجه نساج و عارفه علی نقی پور هم در جایگاه سوم ایستادند و سحر عبدالعظیمی نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن به تیم منتخب استان دعوت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد خاطرنشان کرد: قهرمانی کریم درستی در رقابت های فردی ورزش زورخانه ای بزرگسالان استان در بخش چرخ تیز در کنار  دعوت از الهه موسوی تنها نماینده استان به یازدهمین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان کشور دیگر افتخارات روزهای اخیر ورزش شهرستان را تشکیل می دهند.

کد خبر 338959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.