دانشگاه اصفهان اکسیژن جنوب شهر را تامین می‌کند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از انجایی که دانشگاه اصفهان در محدوده جنوب شهر واقع شده بخشی از اکسیژن شهر اصفهان را با توجه به گستردگی فضای سبز تامین می کند.

علیرضا نصر اصفهانی امروز (سه شنبه) در مراسم روز ملی درختکاری و هفته منابع طبیعی که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دانشگاه اصفهان یکی از بزرگ ترین مراکز در شهر اصفهان دارای بخش قابل توجهی فضای سبز است.

وی ادامه داد: امروز در ادامه خدماتی که گذشتگان انجام داده اند، شاهد مراسم درختکاری در دانشگاه اصفهان بودیم و امیدوارم همانطور که دیگران کاشنتد و ما زیر سایه آن نشستیم، ما نیز فضایی مناسب برای ایندگان ایجاد کنیم. 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زیبایی شهر اصفهان با کاشت درخت رقم می خورد، تصریح کرد: علاوه بر زیبایی فضای سبز که با کاشت درخت در شهر محقق می شود، باید تولید اکسیژن را نیز افزایش دهیم. به همین دلیل در گوشه و کنار شهر امروز شاهد مراسم درختکاری هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر اصفهان با دو پدیده کم‌آبی و افزایش آلاینده‌های زیست محیطی روبرو است، تاکید کرد: علاوه بر این که امروز مبادرت به کاشت می کنیم باید در حفظ و نگه داری ان نیز کوشا باشیم.

نصر اصفهانی یاداور شد: افزایش آلاینده‌های زیست محیطی باعث شده توجه ویژه‌ای به کاشت و حفظ درختان داشته باشیم.

کد خبر 338917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.