رضایت مردم عامل موفقیت اسنپ است

نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ گفت: در حوزه خدمت رسانی اسنپ به شهروندان در طول یک سال و نیم گذشته با مشکلات زیادی روبه رو شده ایم، اما اسنپ به مردمی دلگرم است که از خدمت و سرویس این شرکت راضی‌اند و همین امر موجب موفقیت این شرکت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوبین علاقبند صبح امروز (شنبه) در نخستین اجلاس ملی«چهره‌های ماندگار مدیریت و کارافرینی» که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر به طور مشخص در اسنپ فعالیت می کنند، اظهار کرد: مجموعه اسنپ از شش گروه تشکیل شده است. یکی از این گروه ها، مجموعه خبری است که اخبار را منتقل می کند و موجب اشتغال زایی بسیاری شده است. علاوه بر ۹۰۰ نفر فعال در این مجموعه، حدود دو هزار نفر در گروه اینترنتی در شش شرکت فعالیت دارند.

وی افزود: این عدد بدون راننده ها است. اسنپ حدود ۴۰۰ هزار راننده دارد و در مجموع ۲۸۰ هزار نفر در اسنپ فعال هستند.

نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ درباره موفقیت اسنپ و چالش های پیش روی این شرکت اظهار کرد: زمانی که یک کسب و کار نوپا قصد بر هم زدن یک نظام سنتی را دارد، به طور یقین با چالش های زیادی روبه ور می شود و باید در این زمینه مواقعی پافشاری و ایستادگی کرد و مواقعی نیز کوتاه آمد.

وی یاد آورشد: وقتی که خدمت بتواند مشکلی را از جامعه حل کند و این اطمینان را داشته باشیم که کسب و کار نوپا مساله ای را از جامعه حل می کند، می طلبد که تا آخر پای آن ایستاد و با مشکلات مقابله کرد.

علاقبند تصریح کرد: این یک اصل مهم است و در واقع زمانی که محصولی به مردم ارایه کنیم که مشکلی را از جامعه حل کند، به طور یقین مردم رغبت بیشتری به استفاده از آن نشان می دهند و  همین رغبت مردم پشتیبان و عامل موفقیت خواهد شد.

وی در مورد ایده های اسنپ تاکید کرد: ابتدای شروع کار اسنپ با نرم افزار تاکسی یاب خارجی بود و در سه ماه اول حدود ۳۰۰ سفر را این نرم افزار تاکسی یاب انجام داد که برای بازار ایران مناسب نبود و مشکلات خاص خود را داشت.

علاقبند اضافه کرد: در این زمینه با کمک دوستان فنی کشور که ۷۰ نفر در این زمینه فعال هستند، نرم افزار اسنپ را از صفر به صورت داخلی در ایران طراحی شد. این نرم افزار ویژه با توجه به نیازهای مردم و جامعه به راننده و مسافر، مقصد و قیمت سفر را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کارهایی که انجام می دهیم الگو گرفته از نرم افزارهای موفق در کشورهای دیگر دنیا است. با این حال مهم است که مدیر ایرانی با قدرت تشخیص بتواند با الگو برداری خصوصیات نرم افزار بهینه کشور را طراحی و اجرا کند.

به گزارش ایمنا، نخستین اجلاس ملی «چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور در سال ۱۳۹۶» صبح امروز در اصفهان برگزار شد. این اجلاس به منظور ارج نهادن به تلاش های مدیران و کارآفرینان برتر کشور و حمایت از کارآفـرینی و نیز تشـویق واحدها و بنگاه های تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشـتریان برگـزار شـد.

کد خبر 338913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.