هوادار سپاهانی به آغوش خانواده باز می‌گردد + فیلم

هوادار سپاهانی که سال‌ها قبل تحت تأثیر احساسات دوران نوجوانی دچار یک اشتباه بزرگ شد و سال‌ها تاوان آن را داد، امروز به لطف حمایت اهالی فوتبال و خیرین در آستانه آزادی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، با فوتبال می‌شود نفس کشید و با فوتبال می‌شود زندگی کرد. داستان "نبی" هوادار دو آتشه سپاهانی که در برنامه ۹۰ شب گذشته به روی آنتن رفت تنها نمونه‌ای کوچک از عشق و هیجان هوادارانی بود که ممکن است گاهی اوقات کل زندگی‌شان را هم برای فوتبال به حراج بگذارند. نبی، هوادار سپاهانی که سال‌ها قبل تحت تأثیر احساسات دوران نوجوانی دچار یک اشتباه بزرگ شد و سال‌ها تاوان آن را داد امروز به لطف حمایت اهالی فوتبال و خیرین در آستانه آزادی قرار گرفته تا بتواند به آرزوهای کوچک و بزرگ خانواده‌اش جامه عمل بپوشاند. هواداری که حتی در بند هم نام تک تک بازیکنان امروز سپاهان را می‌داند و با افتخار از تیم محبوبش یاد می‌کند، شایسته احترام است تا بعد از بازگشت به آغوش خانواده بتواند از اشتباهات گذشته پند گرفته و زندگی دوباره‌ای برای خود بسازد.

در همین راستا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن آرزوی مغفرت و شادی برای روح جوانی که در این ماجرا جان خود را از دست داد و با تشکر از بخشش خانواده مرحوم در پرونده شکایت از نبی در احترام به جایگاه و شخصیت مکتب هواداران طلایی‌پوش، با اهدای مبلغ ۲۰ میلیون تومان به کمپین آزادی نبی خواهد پیوست و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان هم نفر به نفر کمک‌های خودشان را جمع آوری خواهند کرد تا هرچه زودتر شاهد آزادی این هوادار فوتبال سپاهان از بند باشیم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

کد خبر 338880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.