توده‌های خوش خیم که آزارمان می دهد

نمایشگاهی از آثار نقاشی های "عباس محمدی" با عنوان "توده های خوشخیم" در گالری متن در حال برگزاری است.

این هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تعداد ۱۲ اثر در این نمایشگاه ارائه شده است، اظهار کرد: برای خلق این آثار از اکریلیک و آبرنگ روی گواش و به صورت میکس مدیا استفاده شده است. من این توده ها را به صورت تصویر بیان کردم و حیوانی را که روی همه این آثار وجود دارد به عنوان نمادی از این مسئله دانستم که هر شخصیتی نوعی حیوانیت درون خود دارد، ولی این حیوانات بسیار آرام و کوچک هستند. اصل موضوع نقاشی ها این است که چیزهایی وجود دارد که همیشه به دنبال ما هستند و مورد بازخواست و آزار قرارمان می دهند.

عباس محمدی با اشاره به عنوان "توده های خوش خیم" برای این مجموعه گفت: مسائلی در زندگی اتفاق می افتد که گاهی خوشایند و گاه نیز ناراحت کننده است و شادی و غم را در بر می گیرد، همه اینها روزها، هفته ها، ماه ها و سال ها در ذهن آدمی مرور می شود و در پاره‌ای از مواقع فرد با این اتفاقات شاد و در پاره ای اوقات نیز ناراحت می شود و حتی با گذشت زمان می تواند باعث آزار و اذیت فرد شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نقاشی "توده های خوش خیم" دومین نمایشگاه انفرادی عباس محمدی است و وی تاکنون در نمایشگاه ها و جشنواره های گروهی بسیاری شرکت داشته است.

این نمایشگاه تا ۲۱ اسفندماه در گالری متن برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به گالری متن، واقع در خیابان آبشار اول، پلاک ۲۵مراجعه کنند.

کد خبر 338791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.