مردم مبارکه استحقاق بیشتر برای بهبود شهر دارند

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: استحقاق مردم مبارکه بیش از آنچه که امروز شاهد هستیم در خدمات شهری است، شوراهای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم باید مشکلات شهر را انعکاس دهند و همه مسئولان هم در حد توان پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه در شهرستان اظهار کرد: فرمانداری وظیفه دارد در حمایت از شورای شهر و شهرداری از هیچ کمکی دریغ نکند و نهایت حمایت و پشتیبانی را از شهر و شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به وظایف اعضا شورای شهر گفت: مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم از وظایف ذاتی شوراها است و شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و همه مسئولان وظیفه پاسخگویی، تعامل و هماهنگی با اعضا شورا را دارند.

سرپرست فرمانداری مبارکه افزود: آنچه امروز در شهرستان مبارکه شاهد هستیم، شایسته مردم این شهرستان نیست، شوراهای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم باید مشکلات شهر را انعکاس دهند و همه مسئولان هم در حد توان پاسخگو باشند و در جهت رفع مشکلات اقدام شود.

وی گفت: یکی از راه‌های برون رفت از این شرایط، مشارکت مردم با دستگاه‌های اجرایی است و در این راستا باید اعتماد مردم جلب شود، چرا که همراهی و همکاری مردم بعد از جلب اعتماد آنها محقق می‌شود.

سلطانی افزود: همه کسانی‌که به توسعه شهرستان علاقه‌مند هستند باید در مسیر پیشرفت شهرستان با هم تعامل داشته و همدل و همراه باشند.

سجاد خالوزاده، رییس شورای شهر مبارکه با اشاره به تعامل و همراهی تمام مسئولان شهرستان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر مبارکه با همدلی و تعامل در حل مسائل و بررسی مشکلات شهری و با اراده و پشتکار در خدمت رسانی به مردم گام‌های مؤثری بر می دارند.

وی با بیان اینکه همه مصوبات شورای شهر مبارکه در راستای خدمت به مردم است، افزود: تمام اعضای شورا هدف مشترکی به نام خدمت به مردم دارند و باید دین خود نسبت به مردم را ادا کنند و شعار خدمت را فراموش نکنند.

خالوزاده با بیان اینکه ماهیت شورا تعامل و بحث در حوزه های مختلف و رسیدن به یک نتیجه معین است، اظهار کرد: جلسات هفتگی شورای شهر مبارکه با رعایت قوانین موجود به پیش می‌رود و اگر اختلاف سلیقه‌ای نیز وجود دارد به ماهیت شورا بر می گردد و به اعتقاد ما می‌تواند به پیشرفت شهر کمک کند.

کد خبر 338752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.