یکشنبه‌های تئاتر در ایستگاه آخر

چهل‌وهشتمین نشست یکشنبه‌های تئاتر به خوانش و نقد نمایشنامۀ "هفت پرده از زندگی زائرمحمد تنگستانی" نوشتۀ حسین حشمتی اختصاص دارد.

دبیر نشست یکشنبه‌های تئاتر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نشست از ابتدای سال جاری با خوانش نمایشنامه‌ای از آقای میاندار در خانه هنرمندان آغاز شد و در این مدت به طور منظم میزبان تعداد زیادی از پیشکسوتان و جوانان صاحب قلم اصفهان بودیم. آخرین نشست امسال هم امروز _یکشنبه ۱۳ اسفندماه_ رأس ساعت ۱۶ در خانۀ هنرمندان برگزار می‌شود.

امیر صفایی پور ادامه داد: نمایشنامه‌ای که در چهل‌وهشتمین برنامۀ یکشنبه‌های تئاتر در حضور حسین حشمتی، نویسندۀ آن خوانش و نقد می‌شود "هفت پرده از زندگی زائرمحمد تنگستانی" نام دارد و همان‌طور که از اسم آن پیداست موضوع این نمایشنامه دربارۀ زندگی پدر رئیس‌علی دلواری یعنی زائرمحمد تنگستانی است.

وی ضمن تشکر از معاونت فرهنگی و رئیس خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان در خصوص برپایی نشست یکشنبه‌های تئاتر در سال آینده گفت: امیدواریم که در سال آینده حیطۀ فعالیت ما گسترده‌تر شود و بتوانیم نشست‌های تخصصی کارگردانی، طراحی صحنه و... را نیز برگزار کنیم تا اهالی تئاتر فرصت بیشتری برای تبادل نظر با یکدیگر داشته باشند.

کد خبر 338748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.