تونل سوم کوهرنگ، بدهی دولت به مردم اصفهان است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حق آبه های زاینده رود قابل حذف از محاسبات نیست، بنابراین باید ابتدا حق آبه شرعی و قانونی و تاریخی مردم تأمین شود و پس از آن صحبت از مدیریت مصرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به طور مکرر همه مسئولان ذکر کردند که زاینده رود باید احیا شود، تصریح کرد: همه مسئولان باید این مطلب را در نظر داشته و از آن عبور نکنند تا شاهد یک حرکت انقلابی برای تامین آب باشیم، تونل سوم کوهرنگ نیز به جای دیگر اختصاص پیدا نکند، زیرا این تونل بدهی دولت به مردم اصفهان است، کسی که بدهی دارد حق ندارد آبی که تامین می شود را در جای دیگر هزینه کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته درختکاری گفت: مسئولان شهرداری علاوه بر کاشت درخت، با توجه به کاهش منابع آبی و محدودیت برای آبیاری برنامه‌ای را برای حفظ فضای سبز پیش بینی کرده‌ند، البته امیدواریم شاهد بارندگی در بهار سال آینده باشیم تا محدودیت‌های آبی رفع شود.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری خاطرنشان کرد: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد در تلاش هستند تا مردم ضعیف‌تر در شب عید دچار مشکل نشوند و از همه همکاران و شهرداران درخواست می‌شود که به این نهاد نیکوکار کمک کرده و از هیچ همراهی دریغ نکنند.

معین با بیان اینکه همه نهادها به خصوص میراث فرهنگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی داشته باشند، اظهار کرد: شهر اصفهان مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است، بنابراین باید شهر را برای سال نو و پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کنیم، در این راستا مانند سنت ایرانیان باید شهر را خانه‌تکانی کرد و بهسازی و نوسازی شهر را به نحو مطلوبی انجام داد.

وی ادامه داد: از همه مسئولان درخواست داریم تلاش‌های مطلوب را برای تنظیم بازارهای اصفهان انجام دهند تا مردم برای تأمین خوراک و پوشاک در شب عید با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 338725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.