کسب شش سکوی قهرمانی توسط اتومبیلرانان و موتورسواران اصفهانی‌

اتومبیلرانان اصفهان در مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور که روز جمعه ۱۱ اسفندماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، آخرین راند مسابقه اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور و مسابقه موتورکراس بانوان قهرمانی کشور، روز جمعه ۱۱ اسفند در پیست آزادی تهران برگزار شد.

در این مسابقات که از حساسیت بالایی برخوردار بود تیم اتومبیلرانی اصفهان با همراهی وحید حق‌شناس، مسئول کمیته سرعت هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و سرپرستی ایمان زیرک توانست در حالی پنج جایگاه قهرمانی را از آن خود کند که در بعضی از کلاس‌ها به دلیل رقابت بالا، سال‌ها سکوها در اختیار معدود ورزشکاران به‌نام کشور است.

تیم اتومبیلرانی اصفهان با علی شیرزاد در کلاس BP استاندارد، مهرداد صفری در دو کلاس پژو ۴۵۰ و پژو ۲۰۶ در سکوی اول ایستاد و لیلا پیکانپور با کمی اختلاف در جایگاه دوم کلاس پراید استاندارد قرار گرفت همچنین ایمان زیرک در کلاس دشوار gt۲۰۰۰ جایگاه سوم قهرمانی کشور را به دست آورد.

همزمان با این رقابت‌ها، مسابقات موتورکراس قهرمانی کشوری برگزار شد و فهیمه نعمت الهی اولین بانوی شرکت‌کننده اصفهانی در این رقابت‌ها توانست پس از گذشتن از رقبا در جایگاه نخست کلاس ۲۵۰ سی سی آماتور بایستد.

کد خبر 338676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.