راهیابی سه نمایش از استان اصفهان به جشنوارۀ تئاتر خیابانی شرهانی

"پنجاه و پنج دقیقه"، "اروندی که تو را پس نداد" و "عباس" نام نمایش‌هایی است که به عنوان نمایندگان تئاتر خیابانی اصفهان در بخش مسابقۀ دومین جشنوارۀ منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی حضور خواهند داشت.

کارگردان نمایش "پنجاه و پنج دقیقه" ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بین ۶۶ اثر ارسال شده به دبیرخانۀ جشنوارۀ منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی، هیأت داوران جشنواره متشکل از "سامان خلیلیان"، "محمد لارتی" و "سعید خیراللهی"، ۱۵ اثر نمایشی را برای حضور در بخش مسابقه معرفی کردند که از این میان نام سه نمایش از استان اصفهان به چشم می‌خورد.

مجتبی خلیلی ادامه داد: "اروندی که تو را پس نداد" به کارگردانی نورالله لک از خمینی شهر، "عباس" به کارگردانی دلارام ترکی از اصفهان و "پنجاه و پنج دقیقه" به کارگردانی اینجانب، نام نمایش‌هایی است که به عنوان نمایندگان تئاتر خیابانی استان در این جشنواره حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با اهدافی چون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس به نسل جدید، تقویت روحیه ایثار و مقاومت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و تبلیغ و ترویج قصص قرآنی و زندگی ائمه از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه سال جاری در شهر دهلران استان ایلام برگزار می‌شود.

کد خبر 338650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.