توزیع اسکناس نو به مناسبت عید نوروز

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز، از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور می کند.

به گزارش ایمنا به نقل از بانک مرکزی، مسعود رحیمی در مورد نوع اسکناس‌های در نظر گرفته شده برای توزیع به مناسبت عید نوروز، گفت: اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است.

وی با بیان اینکه توزیع اسکناس ۱۰هزارتومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده است، گفت: توزیع اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ایران چک ۵۰ هزار تومانی در روزهای پیش‌رو بیشتر می شود و از طریق شعبه های بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی افزود: توزیع اسکناس نو در استان تهران از روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق ۷۰ شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

رحیمی گفت: اسامی بانک‌های عامل و شعبه های منتخب که برای توزیع اسکناس نو در نظر گرفته شده اند، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می شود.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، هم اکنون ذخایر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیتی مطلوب برخوردار است و هیچگونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

کد خبر 338571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.