جزییات انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان

رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان از برگزاری انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان در تاریخ ۱۴ اسفند خبر داد.

هوشنگ جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اصفهان به صورت شورایی برگزار شد و دورۀ دو سالۀ این انجمن اکنون به پایان رسیده است. به همین دلیل از کلیۀ سرپرستان ۴۱ گروه نمایشی ثبت شدۀ استان دعوت شد تا در صورت تمایل برای کاندیدا شدن با مراجعه به بخش کارشناسی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی خود را اعلام کنند.

وی با معرفی کاندیداهای این شورا ادامه داد: یازده نفر در این انتخابات کاندیدا شده‌اند که اسامی آن‌ها عبارت است از: هوشنگ جمشیدیان، احمد شاهین، احسان جانمی، پیمان کریمی، رسول هنرمند، محمدجواد صرامی، احمد خوانساری، محسن احمدی نیک، احسان فاضلی، هادی عسکری و محمد ترابی.

رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان با اشاره به تاریخ برگزاری این انتخابات گفت: دوشنبه ۱۴ اسفندماه رأس ساعت ۱۴ و سی دقیقه انتخابات این انجمن با حضور دو نماینده از مرکز هنرهای نمایشی کشور، شورای فعلی انجمن هنرهای نمایشی، دو تن از هنرمندان پیشکسوت و نمایندۀ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار می شود و کلیۀ اعضای گروه‌های ثبت شدۀ نمایشی استان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: پس از شمارش آرا پنج نفر به عنوان شورای انجمن هنرهای نمایشی انتخاب می‌شوند که می‌توانند از بین خود یک مدیر، خزانه‌دار، بازرس، عضو علی‌البدل، مسئول روابط عمومی و تبلیغات و مسئول سایت انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب کنند و از فروردین ماه سال آینده مقارن با روز جهانی تئاتر شروع به کار کنند.

جمشیدیان در خصوص ایجاد باشگاهی به نام باشگاه تماشاگران اظهار کرد: به دلیل مطرح شدن بحث اقتصاد هنر بر آن شدیم تا به منظور تسهیل ورود تماشاگران به سالن های تئاتر با ثبت شمارۀ آنان در قدم اول تخفیفاتی را در نظر بگیریم و در گام بعدی آنان را تحت عنوان باشگاهی به نام باشگاه تماشاگران دسته بندی کنیم. این دسته‌ها شامل نمایش‌های کودک، نوجوان، بزرگسال و بخش تجربی می‌شود و برای ایاب و ذهاب تماشاگران نیز تسهیلاتی فراهم خواهد شد. ایجاد بسته‌های تشویقی و تقسیم مخاطبان به تعداد شب‌های نمایش، از دیگر اقداماتی است که به امید خدا در شورای آینده پیگیری امور مربوط به آن انجام خواهد شد.

کد خبر 338551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.