امضای موافقت نامه میان مثلث طلایی گردشگری ایران

شهردار شیراز خطاب به اصحاب رسانه گفت: در ارتباط با لایحه مدیریت یکپارچه شهری مطالبات جدی داشته باشید زیرا در سال های گذشته عمده درآمدهای شهرهای بزرگ از طریق تغییر کاربری ها بوده و سطوح بافت شهری تغییر ایجاد کرده و باعث ایجاد آسیب در سرمایه اجتماعی شهرها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه نود و پنجمین اجلاس شهرداران کلانشهرها که به میزبانی اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مثلث طلایی گردشگری با همیاری شهرهای اصفهان  و شیراز و یزد تشکیل شده است، گفت: موافقت نامه ای با استانداران و شهرداران این سه استان در این خصوص در روزهای آتی به امضا می رسد تا هم اقتصاد شهری و هم گردشگری داخلی توسعه یابد و در گام بعدی نیز با  ورود تورهای اروپایی به ورود به این شهرها توسعه گردشگری خارجی را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در ارتباط با لایحه مدیریت یکپارچه شهری مطالبات جدی داشته باشند زیرا در سال های گذشته عمده درآمدهای شهرهای بزرگ از طریق تغییر کاربری ها بوده  و سطوح بافت شهری تغییر ایجاد کرده و باعث ایجاد آسیب در سرمایه اجتماعی شهرها شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: اگر درآمدهای پایدار داشته باشیم متناسب با آن می توان برنامه های کوتاه،  میان  و بلند مدت را دنبال کرد در غیر این صورت به خوبی نمی توان برنامه ریزی کرد.

کد خبر 338543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.