فعالیت ۶۰ ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان گفت: طی چند روز اخیر ۶۰ ایستگاه فعال سیار برای صدور کارت ملی هوشمند وارد استان اصفهان شده است که خدمات مورد نیاز را به مناطق دوردست در روستاها، خانه سالمندان، بیمارستان‌ها و دیگر مناطق شهری مورد نیاز ارایه کند.

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بر اساس اعلام سازمان ثبت‌احوال مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند تا خرداد ماه سال آینده تمدید شده است، اظهار کرد: بر این اساس از همه مشمولان این طرح درخواست داریم تا نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند از سال ۹۱ و به منظور انجام بهتر امر انتخابات در سال ۹۲ برای فرمانداران، بخشداران و دیگر مجریان برگزاری انتخابات آغاز شد، افزود: پس از آن نیز صدور کارت ملی هوشمند برای دیگر اقشار جامعه در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای امسال نیز دریافت کارت ملی هوشمند برای همه شهروندان ایرانی بالای ۱۵ سال به بالا الزامی شد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان با بیان اینکه چهار میلیون و ۱۷ هزار نفر در استان اصفهان مشمول دریافت دریافت کارت ملی هوشمند هستند، افزود: تاکنون دو میلیون و ۳۵۰ هزار نفر که شامل ۵۸ درصد از مشمولان می‌شوند در این طرح مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۴ دفتر پست و ۵۷ دفتر پیشخوان در سراسر استان اصفهان خدمات صدور کارت ملی هوشمند را ارایه می‌دهد، گفت: در حال حاضر نیز ۶۰ ایستگاه سیار وارد استان شد که بتوان پوشش بهتری را برای ارایه این خدمت داشته باشیم.

غفرانی کجانی با بیان اینکه ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند از طریق پست و دفاتر پیشخوان به مناطق روستایی، خانه سالمندان، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز شهری مورد نیاز اعزام می‌شود، افزود: باید توجه داشت که در گذشته نیز دو ایستگاه سیار در زندان مرکزی اصفهان و آسایشگاه جانبازان شهید مطهری راه‌اندازی شده است.

کد خبر 338425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.