نوروزی: پیش نویس لایحه درآمدهای پایدار بررسی می‌شود

شهردار اصفهان گفت: در نود و پنجمین نشست شهرداران کلان شهرهای ایران در خصوص لایحه درآمدهای پایدار و سهم مدیریت شهری در بودجه سال 97 بحث و تبادل نظر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی اظهار کرد: در نود و پنجمین نشست شهرداران کلانشهرهای ایران که ۱۰ اسفندماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود در خصوص بودجه سال ۱۳۹۷ کشور در حوزه مدیریت شهری، گزارش طرح درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و پیش نویس لایحه درآمدهای پایدار، گزارش طرح نظام جامع مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی، گزارش لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، گزارش اصلاح ساختار تشکیلاتی دبیرخانه کلانشهرها بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی با بیان اینکه هم افزایی مدیران شهری در کنار همفکری، تضارب آراء و افکار، بی شک در نحوه اداره شهرها و رفع برخی معضلات شهری تأثیرگذار خواهد بود، افزود: نشست مشترک شهرداران کلان شهرهای کشور، در واقع گردهمایی ارزشمندی است که دغدغه‌های مشترک، دیدگاه‌ها و راهکارها را تبادل و بررسی کرده و زمینه بهره‌مندی شهرها از روش‌ها و دیدگاه‌های جدید را به منظور رفع معضلات و تسهیل امور فراهم می‌سازد. 

شهردار اصفهان ادامه داد: دبیر مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، رییس شورای عالی استان‌ها، استاندار اصفهان، مشاور شهردار تهران در امور مجلس و شهرداران ۱۵ کلان شهر کشور از میهمانان ویژه و چهره‌های شاخص حاضر در این رویداد خواهند بود.

به گزارش ایمنا، نود و پنجمین نشست شهرداران کلان شهرهای ایران از صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد، اصفهان در این نشست یک روزه، میزبان شهرداران ۱۵ کلان شهر ایران خواهد بود.

کد خبر 338395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.