اجرای "ترور نافرجام" در نگارستان

نمایش "ترور نافرجام" به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی عمادی از هشتم اسفندماه در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه می‌رود.

کارگردان این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشنامۀ "ترور نافرجام" ترکیبی از دو داستان واقعی است و همان‌طور که از نام آن برمی‌آید به ماجرای یک ترور نافرجام اشاره دارد. در این داستان، فردی که مأموریت ترور امام خمینی (ره) را بر عهده دارد به فرانسه سفر می‌کند و آن جا با دختری آشنا می‌شود که از قضا خبرنگار امام در نوفل لوشاتو است. عدم موفقیت این مرد در پروژۀ ترور امام، او را در تنگنا قرار می دهد تا حدی که مجبور می شود برای فاش نشدن هویت خود آن دختر فرانسوی را به قتل برساند اما... 

محمدعلی عمادی با اشاره به مدت زمان تمرین این نمایش گفت: نمایش "ترور نافرجام" برای شرکت در نخستین جشنوارۀ تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله آماده و بیش از دو ماه نیز برای اجرای آن تمرین شده است. اجرای عمومی این نمایش از امشب در سالن نگارستان امام خمینی آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علی عابدی و پگاه نورگستر بازیگران نمایش "ترور نافرجام" هستند و ستاره کاظمی نیز طراحی دکور آن را برعهده داشته است. علاقمندان برای دیدن این نمایش از هشتم تا ۱۶ اسفند ماه فرصت دارند با تهیه بلیت از سایت پارتاک تیکت، هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ به نگارستان امام خمینی واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

کد خبر 338386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.