فردی از اصلاح‌طلبان برای دیدار با رهبری پیشنهاد نشده است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخاب محمد صدر و موسوی خوئینی‌ها برای دیدار با رهبری نه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده است و نه در شورای سیاست‌گذاری.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن رهامی درباره پیشنهاد معرفی «محمد صدر» و «موسوی خوئینی‌ها» از جانب اصلاح‌طلبان برای دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این موضوع باید در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شود که تاکنون چنین پیشنهاداتی آنجا مطرح نشده است.

وی در ادامه افزود: معرفی این دو نفر نظر شخصی «عبدالله ناصری» بوده است و شاید در محفلی مطرح شده باشد. به نظر من مهمتر از انتخاب افراد از سوی اصلاح‌طلبان، این است که آیا مقام معظم رهبری حاضرند با این افراد دیدار کنند یا خیر. اواخر اردیبهشت هم که من و منتجب‌نیا به دیدار ایشان رفتیم، نماینده اصلاح‌طلبان نبودیم؛ بلکه به عنوان بخشی از اصلاح‌طلبان به دیدار ایشان رفتیم.

به گزارش ایمنا، در روزهای اخیر، عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگویی مطرح کرد: اصلاح‌طلبان از دیدارهای پیوسته آقای جهانگیری به عنوان یک چهره شاخص اصلاح‌طلب با رهبری استقبال می‌کنند. اما اینگونه نبوده است که جایی تصمیم‌گیری شود که آقای جهانگیری نقش این رابط را ایفا بکند یا نکند. جبهه اصلاحات چه از ملاقات‌های آقای جهانگیری و چه از ملاقات‌های آقای موسوی خوئینی‌ها استقبال می‌کند. حتی اخیرا هم توصیه شده است که دکتر محمد صدر با توجه به انتصاب‌شان از سوی رهبری در مجمع تشخیص مصلحت تقاضای ملاقات و گفت‌وگو با رهبری داشته باشند. اصلاح‌طلبان، چون جمع‌بندی‌شان این است که در این شرایط جامعه باید به سمت تفاهم و آشتی ملی برود حتما از همه گفت‌وگوها استقبال می‌کنند. 

منبع: ایسنا

کد خبر 338372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.