ووشوکار سمیرمی بانوی اخلاق ورزش سال  ۹۶

سمیرم- شهربانو منصوریان به عنوان بانوی اخلاق ورزش سال ۹۶ کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، شهربانو منصوریان یکی از سه خواهر ووشو کار سمیرمی که مقام‌های بسیاری را در جهان برای ایران به ارمغان آورده بود در نهمین همایش "فرزندان آفتاب" به عنوان ورزشکار اخلاق مدار کشور در بخش بانوان انتخاب و تندیس ویژه را دریافت کرد.  

در این همایش که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش و جمع کثیری از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد، حسن یزدانی کشتی گیر طلایی جهان و المپیک نیز به عنوان ورزشکار اخلاق مدار بخش برادران انتخاب شد.

خواهران منصوریان یکی از موفق‌ترین‌ها در ورزش ایران بوده که هر سه خواهر در یک رشته فعالیت می‌کنند و توانسته اند مدال های رنگارنگی را به دست آوردند.

به گزارش ایمنا، در این همایش اخلاق مدارترین رییس فدراسیون مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال(، اخلاق مدارترین مدیرکل ورزش ایوب بهتاج (مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل(، اخلاق مدارترین مدیرعامل باشگاه بهرام رضاییان (پارس جنوبی(، بهترین مربی اخلاق مدار مردان محمدجواد وکیلی(مربی تیم والیبال جوانان(، بهترین مربی اخلاق مدار بانوان شادی پریدر (مربی شطرنج(، بهترین ورزشکار اخلاق مدار بانوان شهربانو منصوریان (ووشو( و بهترین ورزشکار اخلاق مدار مردان حسن یزدانی(کشتی) معرفی شدند.

کد خبر 338369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.