لغو مجوز کنسرت محمد معتمدی صحت ندارد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئله لغو کنسرت "محمد معتمدی" از سوی مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "محمد معتمدی" خواننده سرشناس و محبوب موسیقی سنتی اخیرا در صفحه اینستاگرامش و سپس در گفت و گو با رسانه ها از لغو کنسرتش در اصفهان خبر داده و مسئول این اتفاق را بدعهدی مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دانسته است.

پرویز طاهری معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و کنسرت محمد معتمدی از سوی مسئولان اداره ارشاد استان لغو نشده است.

وی تصریح کرد: شرکت برگزار کننده کنسرت این خواننده محبوب و سرشناس چکاوک زنده رود اسپادانا نام دارد که اخیرا کنسرت محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ نیز از سوی این شرکت در اصفهان برگزار شد. بر اساس صورت جلسات موجود تاکنون سه یا چهار بار برای برگزاری کنسرت آقای معتمدی در اصفهان تقاضایی مطرح شده و بعد از سوی خود شرکت تهیه کننده لغو شده است که دلایل آن نیز شاید به همزمانی این کنسرت با کنسرت های بزرگ دیگر در اصفهان و مقرون به صرفه نبودن آن برای تهیه کننده مربوط باشد.

وی ادامه داد: آخرین تقاضای این شرکت برای برگزاری کنسرت محمد معتمدی هم مربوط به تاریخ هفدهم اسفندماه است که قرار بود امروز برای پیگیری آن به اداره ارشاد مراجعه کنند ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ای کاش محمد معتمدی پیش از هر قضاوتی در تماس با مسئولان اداره ارشاد استان از اصل مطلب مطلع می شد، گفت: آقای معتمدی از بهترین هنرمندان کشور است و من نیز همچون مردم علاقه بسیاری به صدا و هنر ایشان دارم، اما نمی دانم چرا ایشان بدون اطلاع از جزییات این مسئله به بیان این سخنان پرداخته اند.

طاهری خاطرنشان کرد: من شب گذشته دو مرتبه با ایشان تماس گرفتم که یک بار  پاسخ ندادند و بار دیگر تلفن همراهشان خاموش بود. من برای وی پیام هم ارسال کردم، اما متاسفانه پاسخی ندادند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص عدم صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در اصفهان و یا لغو مجوزها نیز گفت: ما از ابتدای امسال تاکنون حتی یک مورد کنسلی یا لغو مجوز در حوزه اجرایی کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی نداشته ایم.

وی در خصوص اینکه اداره ارشاد استان از صدور مجوز برای برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در دو شب متوالی خودداری می کند، اظهار کرد: این مسئله به معنای رویکرد منفی اداره ارشاد به برگزاری کنسرت موسیقی پاپ نیست، چرا که اگر چنین بود این نهاد به برگزاری چنین کنسرت هایی حتی برای یک شب هم مجوز نمی داد. اخیرا هم کنسرت های بسیاری در زمینه موسیقی پاپ برگزار شده است.

وی ادامه داد: این مسئله به نحوه برگزاری این کنسرت ها از سوی شرکت های تهیه کننده مربوط است که برگزاری یک کنسرت را در هر شب بر عهده می گیرند، به هر حال شرکت های متقاضی زیادی برای برگزاری این کنسرت ها وجود دارد و شرکت های معدودی هستند که خودشان واردکننده و اجراکننده برنامه باشند و اغلب تهیه کنندگانی به اجرای این کنسرت ها می پردازند.

کد خبر 338366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.