ملاقات با "او" در دانشگاه اصفهان!

رونمایی و اکران فیلم کوتاه "او"، خوانش اشعار فروغ فرخزاد، اجرای کنسرت موسیقی امید حاجیلی و برپایی چندین نمایشگاه در گالری های مختلف شهر از جمله رویدادهای فرهنگی هنری در روزهای اسفندماهی اصفهان است.

به گزارش ایمنا، فیلم کوتاه "او" ساخته مسعود طهماسبی، روز سه شنبه هشتم اسفند، ساعت ۱۶ در تالار ربانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان با حضور"دکتر احسان کرباسی زاده"و "دکتر مسعود آلگونه" اکران، نقد و بررسی می شود.

فیلم کوتاه "او" نخستین ساخته مسعود طهماسبی به دنیای ذهن دختر بچه‌ای هشت ساله می‌پردازد که می‌خواهد طبیعت را بشناسد و به حقیقتِ زندگی و مرگ پی ببرد. او در دنیای ذهن خود به دنبال مفهومی می‌گردد که به پرسش‌هایش پاسخ دهد.

جلسه شعر و داستان خوانی در نگارخانه صفوی

جلسه شعر و داستان خوانی هر هفته دوشنبه ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در نگارخانه صفوی برپا می شود. این برنامه هفدهمین نشست خود را در روز دوشنبه هفتم اسفندماه به خوانش اشعار "فروغ فرخزاد" اختصاص داده است. شعردوستان اصفهانی می توانند برای شرکت در این نشست به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

آثار آبرنگ در گالری نگاه نو

آثار نقاشی آبرنگ با موضوع طبیعت و فضای شهری است که توسط مینا پورصفا، لیلا مطیع، رضا روزگاریان، الهه جمشیدی، گلناز محمودی، فرناز فولادی، میترا حاج فروش، سمیرا گلشنی، سارا گلشنی، مرضیه بهرامی، زهره قاسمیان، مائده چایی چیان، مریم پاینده و مجید شاهی خلق شده است، تا چهارشنبه نهم اسفندماه در گالری نگاه نو در معرض تماشای علاقمندان قرار گرفته است. این گالری واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳، باغ ارم پذیرای هنردوستان است.

اسطوره و افسانه به روایت نقاشی دیجیتال

نمایشگاهی از آثار نقاشی دیجیتال "مبین اسلامیه" با عنوان "دیرباز" در نگارخانه صفوی در حال برگزاری است. برای طراحی تمامی این آثار از فتوشاپ و قلم نوری استفاده شده تا به ارائه نوعی از نقاشی دیجیتال بپردازد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه "دیرباز" می توانند تا نهم اسفندماه به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

برپایی میدان "گوی و چوگان" در نگارخانه صفوی

نمایشگاه عکس "گوی و چوگان" با ارائه ۳۷ اثر از ۲۱ عکاس در نگارخانه صفوی برپا شده است.

این نمایشگاه به ارائه آثار منتخب مسابقۀ عکاسی که در نوروز ۹۶ با همکاری انجمن عکاسان اصفهان با موضوع چوگان در میدان امام(ره) برگزار شد در قالب ۳۰ اثر حرفه ای از ۱۸ هنرمند و هفت اثر غیرحرفه ای از سه هنرمند می پردازد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه تاریخی عکس "گوی و چوگان" می توانند تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

آوای فراموش شده

نمایش "آوای فاخته" که به نویسندگی و کارگردانی هادی عسکری از نهم اسفند ماه در سالن سورۀ حوزه هنری به روی صحنه می‌رود، در نوزدهمین جشنوارۀ استانی تئاتر بسیج موفق به کسب رتبۀ نخست در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری زن، طراحی صحنه، طراحی پوستر و بروشور و همچنین رتبۀ دوم در رشتۀ بازیگری مرد شد. این نمایش که از سوی هیأت داوران این جشنواره به عنوان بهترین نمایش، برگزیده و برای حضور در جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر مقاومت معرفی شده است از نهم اسفندماه اجرای خود را در سالن سورۀ حوزه هنری آغاز می کند. علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت، از نهم تا ۱۵ اسفندماه هر شب رأس ساعت ۱۹ به سالن سورۀ حوزه هنری اصفهان مراجعه کنند.

نمایشگاه عکس وقفه های سبز در گالری سایان

نمایشگاهی از آثار عکس مریم حسین‌زاده و نازنین همایون‌پور با عنوان "وقفه‌های سبز" در گالری سایان برپا شده است. این آثار با موضوع ثبت لحظه های شادی و رضایت انسان از زندگی و موقعیتی که در آن قرار دارد در قالب ۲۰ اثر با ژانر مستند اجتماعی ارائه شده است. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه عکس "وقفه های سبز" می توانند تا ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری سایان،   واقع در خیابان آذر، بن بست سی و دوم(امین)، شماره ۱۷ مراجعه کنند.

کنسرت امید حاجیلی در شاهین شهر

امید حاجیلی از خواننده های پرطرفدار موسیقی پاپ، روز ۱۳ اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ در تالار شیخ بهایی شاهین شهر به روی صحنه می رود.

کد خبر 338277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.