جشنواره گل و گیاه، ماهی‌های زینتی و مشاغل خانگی اصفهان در ایستگاه بیست و هفتم

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره گل و گیاه، ماهی‌های زینتی و مشاغل خانگی در محل بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان خبر داد و گفت: در این جشنواره جدیدترین تولیدات در زمینه گل و گیاه عرضه می شود.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هر ساله همزمان با ایام پایانی سال به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه و آشنایی با مزایای آن و تاثیرات روحی و روانی استفاده از این منبع خدادادی و همچنین حمایت از تولیدگنندگان گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی، جشنواره‌ای در محل بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور تولید کنندگان ماهی‌های زینتی و فعالان مشاغل خانگی که بیشتر از قشر زنان سرپرست خانوار هستند، از نقاط برجسته این جشنواره به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره گل و گیاه، ماهی‌های زینتی و مشاغل خانگی، گفت: در این جشنواره نمایندگان تولیدکننده و پرورش‌دهندگان گل و گیاه از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، فارس، مرکزی، قم، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران و خوزستان حضور دارند تا جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار ‌دهند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره انواع ماهی‌های زینتی، گل‌های شاخه بریده و آپارتمانی، کاکتوس، درختان و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، گل‌های فصلی، بذر و انواع گلدان‌های سفالی و پلاستیکی عرضه شده است، تصریح کرد: کالاهایی همچون گل‌های خشک، ظروف میناکاری شده، چرم‌های طراحی و نقاشی شده، سفره‌های هفت سین و عسل و دیگر اقلام مربوط به مشاغل خانگی نیز در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

کشاورز راد کنترل قیمت‌ها را یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره عنوان کرد و افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم با گل‌ها و گیاهان، برخی از مشاغل سنتی و خانگی و همچنین تولیدکنندگان ماهی‌های زینتی است.  

وی اظهارکرد: از برنامه‌های ویژه این جشنواره می‌توان به ارایه انواع سبزه و ماهی به مناسبت عید نوروز اشاره کرد که با تنوع بالا، کیفیت مناسب و قیمت تحت کنترل عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیست و هفتمین جشنواره گل و گیاه، ماهی‌های زینتی و مشاغل خانگی در محل بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان، واقع در خیابان جی، خیابان همدانیان از پنجم اسفندماه تا پایان این ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۱  آماده بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 338271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.