حقوق و مزایای کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمامی دست اندرکاران باید بسیج شوند تا مطالبات و حقوق و مزایای کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مطالبات پیمانکاران در پایان سال مورد توجه قرار گیرد و اگر امکان پرداخت تمامی آن وجود ندارد، حداقل بخشی از مطالبات آنان را پرداخت کنند تا بتوانند حقوق و مزایای کارگران و کارکنانشان را بپردازند.

وی افزود: پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین تمامی دست اندرکاران نیز باید بسیج شوند تا مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال با توجه به ضرورت حضور شهرداران و روسای سازمان‌ها در محل کار، لازم است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که از تشکیل جلسات پی در پی کاسته شود و یا زمان جلسات به بعد از وقت اداری موکول شود تا شهرداران مناطق به امور شهروندان رسیدگی کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت هر سال در چنین ایامی به شورای شهر ارسال می‌شود، گفت: باید پیگیری‌های لازم انجام شود تا در صورت قصد کمک به این افراد، با کمبود زمان و اجرا رو به رو نشویم.

نصراصفهانی از فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تشکر و اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، میزبانی مطلوب و مناسبی در شان اصفهان و مردم داشته باشیم تا خاطره خوبی از این شهر در ذهن گردشگران ثبت شود، به طور حتم یکی از ماموریت‌های این ستاد بلد کردن و جلا دادن دارایی‌های ارزشمند مادی و معنوی شهر اصفهان است.

کد خبر 338221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.