تقدیر اعضای شورای شهر از قهرمان مسابقات جهانی جام صخره‌نوردی

در جلسه علنی امروز-یکشنبه- شورای شهر اصفهان از محمدرضا صفدریان، قهرمان مسابقات جهانی جام صخره نوردی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز-یکشنبه- در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری و رییس هیئت کوهنوری استان اصفهان از محمدرضا صفدریان، قهرمان مسابقات جهانی جام صخره‌نوردی تقدیر شد.

رتبه نخست اصفهان در تخلیه اضطراری

بهزاد بزرگراد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این جلسه با بیان اینکه ورزش کردن در آتش‌نشانی یک اصل است، اظهارکرد: با آموزش‌های داده شده، تمام رانندگان و مأموران آتش‌نشانی صخره‌نورد هستند، پیش از این اگر کسی کلید را در خانه جا می‌گذاشت، مجبور به شکستن در بودیم، اما امروز از ارتفاعات زیاد وارد منزل شده و عملیات امداد و نجات را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: اصفهان در خصوص تخلیه اضطراری رتبه نخست را در بین سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های کشور داشته که حاصل تلاش همه نیروهای آتش‌نشانی است.

خانه کوهنوردی در اصفهان نداریم

علیرضا بوژمهرانی، رییس سابق هیئت کوهنوردی استان اصفهان در این جلسه گفت: در اصفهان ذکرخانه‌ها و وزرشگاه های زیادی وجود دارد، اما با وجود داشتن کوه صفه، یک خانه کوهنوردی در اصفهان نداریم به همین دلیل از مدیریت شهری اصفهان تقاضا داریم در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهد؛ البته به همت نیروهای آتش نشانی این کوه ایمن سازی شده است.

کد خبر 338200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.