کشف لباس ورزشی قاچاق در اصفهان/سارق موتورسیکلت‌ها دستگیر شد

کشف بیش از یک میلیارد ریال لباس ورزشی قاچاق در اصفهان و دستگیری سارق ۱۵ موتورسیکلت از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موتور سیکلت در شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه موتورسیکلت های کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان آنها تحویل داده می شود اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

واژگونی تریلر ولوو مرگ راننده‌اش را رقم زد  

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفها ن گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در محور "اسفندران" بلافاصله تیم پلیس راه "اصفهان-نائین" به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی خودرو واژگون و راننده آن جان خود را از دست داده بود.

این مقام انتظامی گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است .

هکر حرفه‌ای گرفتار پلیس فتا شد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سیستم رایانه ای وی هک شده و دیگر نمی تواند با پسورد خود وارد ایمیل و دیگراکانت هایش شود، بررسی موضوع در دستور ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی توسط کارشناسان این پلیس فرد هکر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را رقابت شغلی اعلام کرد.

کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم تریاک در نائین

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی نایین اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "چوپانان" حین نظارت و کنترل تردد خودروهای عبوری از این منطقه به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی شد که مقدار ۳۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف بیش از یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهر "اصفهان" حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که تعداد ۸۰۰ ثوب لباس ورزشی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد .

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه اظهار کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

کد خبر 338177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.