خانه تنیس روی میز اصفهان آبروی کشور است

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بازسازی خانه تنیس روی میز اصفهان در سطح بین‌المللی انجام شده و این سالن آبروی تنیس روی میز ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد علی قارداشی ظهر امروز (شنبه) در مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به افزایش تعداد بیمه‌شدگان این رشته اشاره و اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال از بر عهده گرفتن مسئولیت ریاست فدراسیون تنیس روی میز، تعداد بیمه‌شدگان این رشته ورزشی ۲۰ درصد افزایش داشته و در حال حاضر به بیش از ۲۱ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته استان فارس با بیشترین تعداد بیمه شده در جایگاه نخست جمعیت بیمه‌شدگان تنیس روی میز قرار داشت، اما در حال حاضر استان اصفهان بیشترین تعداد بیمه شده تنیس روی میز را به خود اختصاص داده است و این موضوع بیانگر تلاش تک تک اعضای مجمع است. البته افزایش تعداد آکادمی‌ها و برگزاری طرح‌های استعدادیابی را نیز می‌توان از عوامل اصلی این جهش نام برد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تعداد کشورهای عضو فدراسیون جهانی را ۲۲۶ کشور اعلام کرد و ادامه داد: فدراسیون جهانی تنیس روی میز از پرعضوترین فدراسیون‌ها به شمار می‌رود که موقعیت ویژه‌ای را برای این رشته در کمیته ملی المپیک به همراه داشته است و کشور ما هم با تلاش‌های صورت گرفته در این بین توانسته است در بخش آقایان از رتبه ۳۰ به رتبه ۲۳ و در بخش بانوان از رتبه ۵۳ به رتبه ۳۲ ارتقا پیدا کند که این اتفاق مرهون سرمایه‌گذاری فدراسیون و برگزاری اردوهای متعدد ملی و اعزام‌های کارشناسی شده به مسابقات برون مرزی و کاپ‌های بین‌المللی است.

وی گفت: در رده سنی پایه ورزشکار خوب کشورمان، نوید شمس توانسته دو سال متوالی بر سکوی مسابقات جهانی هوپس بایستد که این امر موجب شد فدراسیون جهانی پیام تبریکی برای ایران صادر کند.

قارداشی در مورد داوران این رشته تصریح کرد: صباغیان و رضایی از داوران برجسته کشورمان توانستند درجه بلوبج را کسب کنند و سیمین رضایی در سال جاری اتفاق مهمی را رقم زد و به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. رضایی، قضاوت در فینال مسابقات جهانی دوسلدروف آلمان را بر عهده داشت که این اتفاق بسیار خوبی برای داوری تنیس روی میز کشورمان است.

وی به وجود برخی افراد در مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان اشاره و آن را به مجمع کمیته ملی المپیک تشبیه کرد و افزود: بازسازی و تجهیز خانه تنیس روی میز کار شایسته‌ای در سطح بین‌المللی است و از نظر امکاناتی نظیر کفپوش، نور، خوابگاه و میز بهترین شرایط فراهم شده و این سالن آبروی تنیس روی میز کشورمان است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: داورزنی، معاون وزیر ورزش وقتی از مراحل بازسازی این سالن بازدید کرد، از هیأت تنیس روی میز اصفهان بابت این کار مهم تقدیر کرد و امیدوارم این سالن میزبان رخدادهای مهم ملی و بین‌المللی باشد.

کد خبر 338171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.