چند پروژه خیرساز هفته آینده افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: چند سالن خیرساز هفته گذشته افتتاح شد و در آینده نیز چند پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی ظهر امروز (شنبه) در مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهار کرد: مجمع سالیانه هیأت‌های ورزشی فرصتی است که از تلاش‌های اعضای مجمع برای توسعه ورزش استان تشکر کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مردم اصفهان، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته خود با مردم اصفهان، با ظرافت به روحیه مقتصد و صرفه‌جوی اصفهانی‌ها اشاره کردند و فرمودند "اصفهانی‌ها با وجود این خصوصیت گشاده دست هستند، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس اصفهانی‌ها بیشترین تعداد شهید، جانباز و آزاده را داشتند."

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: سالن ورزش رزمی دهنو، آکادمی علوم ورزشی لوافان و آکادمی شمشیربازی هفته گذشته به همت خیران افتتاح شد و چند پروژه خیرساز نیز در روزهای آینده به بهره‌برداری می رسد.

سلطان‌حسینی ادامه داد: از عملکرد هیأت تنیس روی میز استان رضایت دارم. این هیأت در اقدامی بی‌نظیر خانه تنیس روی میز استان را بازسازی و تجهیز کرده و در حال حاضر این سالن به بهترین و مجهزترین سالن تنیس روی میز کشور تبدیل شده است.

کد خبر 338142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.