لزوم حمایت دولت از حقوق مصرف کنندگان

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: دولت با در اختیار گذاشتن کالای مرغوب و با کیفیت از حقوق مصرف کنندگان در کشور حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: به همت شهیدان رجایی و باهنر اسفندماه سال ۵۸ ستاد امور تربیتی در مدارس کشور تشکیل شد.

وی گفت: انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب، تربیت دانش آموزان در فضای انقلابی و زمینه سازی نگرش‌های دینی و ارزشی انقلاب و جلوگیری از آفت‌های فرهنگی و سیاسی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در جهت رشد دینی و عقلی از اهداف تشکیل ستاد امور تربیتی بود.

امام جمعه گلپایگان افزود: تربیت دانش‌آموزانی سالم  از وظیفه آموزش و پرورش در کنار تعلیم است و باید سبک زندگی اسلامی در مدارس بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی  گفت: با درایت و پا فشاری  مقام معظم رهبری نبود سند ۲۰۳۰  که دیکته کردن فرهنگ بیگانه در بین دانش آموزان بود، لغو شد.

طهماسبی تأکید کرد: باید از طریق رسانه ملی  صدای تربیت اسلامی و روابط سالم  برای مردم ترویج شود، زیرا حجاب فقط به پوشش ظاهری نیست، بلکه باید عفاف نیز رعایت شود.

وی افزود: انتظار داریم که  رسانه ملی زندگی عادی را به مردم ترویج دهد و از ترویج فرهنگ غرب و زندگی اشرافی در بین مردم خودداری کند.

امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: دولت به حقوق مصرف کنندگان با در اختیار  قرار دادن کالای  مرغوب و سالم و با کیفیت توجه کند، و باید اجازه حق دادرسی برای جبران خسارت به مردم داده شود.

وی تأکید کرد: دهه چهارم دهه انقلاب دهه پیشرفت و عدالت به معنای واقعی کلمه است در صورتی عدالت در کشور وجود ندارد، زیرا فاصله طبقاتی بر خلاف مسیر انقلاب است که هر روز پررنگ تر می‌شود.

طهماسبی با تسلیت به بازماندگان سانحه هوایی تهران- یاسوج، گفت: در هفته اخیر شاهد اغتشاشات فرقه‌ای در یکی از خیابان‌های تهران بودیم و ضروری که با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت کشور برخورد شود./

کد خبر 338067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.