فرآیند احداث بیمارستان تخصصی تیران طاقت فرسا شده است

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: فرآیند احداث بیمارستان تخصصی شهرستان تیران و کرون طاقت فرسا و طولانی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به مطالبه ۳۰ ساله مردم شهرستان تیران و کرون مبنی بر احداث بیمارستان تخصصی در این شهرستان اظهار کرد: اجرای این پروژه در فرآیند و پیچ و خم سخت اداری گرفتار شده و باید با نگاه جهادی و جامع نسبت به نیازهای منطقه این مطالبه به زودی پاسخ داده شود.

وی افزود: وزیر بهداشت و درمان ضمن صدور دستور برای انجام اقدامات قانونی اجرای این پروژه، اما برخی از مسئولان استانی همکاری در این خصوص نداشته و کار با بحران و کارشکنی روبه رو شده که نیازمند مدیریت جهادی برای انجام احداث بیمارستان است.

امام جمعه موقت تیران تیران با بیان اینکه زمان طولانی از صدور دستور وزیر بهداشت گذشته، اما اقدام عملی مشاهده نشده، تصریح کرد: فرآیند احداث بیمارستان تخصصی شهرستان تیران و کرون طاقت فرسا و طولانی شده و باید اقدامی اساسی و اولویت دهی به آن صورت گیرد.

وی در بخشی از خطبه ها مدیریت جهادی توسط مدیران، نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان و دوری از غرب زدگی در کشور را مهم عنوان کرد و گفت: مردم رفتار مدیران بخش های مختلف کشور را با حساسیت دنبال کنند و وعده های آن ها را رصد کنند تا اینکه به سرانجام برسد و از مسئولان کشور خروج از بیکاری، رکود و ایجاد اشتغال و رونق کشور را بخواهند.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: بعضی از مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای رسیدگی و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور تنها موضوع رفع حصر و آزادی فتنه گران را دنبال می کنند و از نیازهای اساسی کشور غافل شده اند.

وی مدیریت جهادی را از شاخصه های مهم مدیریتی برای خروج از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: مدیران برای حل مشکلات کشور با نگاه مدیریت جهادی و فراتر از وقت و ساعت اداری به مشکلات رسیدگی و به مردم خدمت کنند و نگاه غربی و نگاه به خارج از کشور نداشته باشند.

وی همچنین ضمن محکوم کردن سران حادثه خیابان پاسداران تهران خواستار محاکمه فتنه گران و سران این حرکت ضد انسانی شد و گفت: نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران بعضا با محدودیت هایی روبه رو می شود که این سزاوار نیست که پلیس در چنین حوادثی قادر به انجام عملیات و اقدامات موثر در برابر اغتشاشگران روبه رو شود و باید میدان برای اجرای تکنیک های مختلف عملیاتی پلیس آزاد شود.

کد خبر 338053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.