نامی نو، نماینده اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

رییس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان: طبق تفاهم با باشگاه نامی نو برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان اعلام آمادگی کردیم و این تیم شانس نخست قهرمانی در این رقابت‌ها است.

مهدی تکابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته با باشگاه نامی نو اصفهان، این باشگاه نماینده استان اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ندا شهسواری، تنها المپین تنیس روی میز بانوان ایران به تیم نامی نو پیوسته است، افزود: ندا شهسواری تنها المپین تنیس روی میز بانوان ایران که در المپیک‌های لندن و ریو حضور داشته است، برای تیم نامی نو به میدان خواهد رفت و به همین دلیل، می‌توان از این تیم به عنوان شانس نخست قهرمانی نام برد.

وی ادامه داد: قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بزرگسالان بانوان باشگاه‌های کشور انجام شده است و مرحله رفت این مسابقات دوم و سوم اسفندماه ۹۶ به میزبانی سالن تنیس روی میز امیر احتشام‌زاده در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

تکابی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات شش تیم حضور دارند که تیم نامی نو در نخستین دیدار خود امروز به مصاف تیم آینده‌سازان می‌رود.

کد خبر 337902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.