ضرورت واقعی‌سازی نرخ خدمات فنی

رییس اتحادیه خدمات فنی سبک شهرستان اصفهان خواستار واقعی سازی نرخ خدمات فنی شد و گفت: تعیین قیمت های واقعی برای خدمات فنی بسیار اهمیت دارد اگر قیمت ها بالاتر از نرخ واقعی تعیین شود با معضل زیرقیمت فروشی روبرو شده و اگر پایین تر از نرخ واقعی باشد با گران فروشی روبرو خواهیم شد.

روح الله چلونگر در گفتگو با ایمنا با بیان اینکه آموزش نقش مهمی در رشد و ارتقا این صنف دارد، اظهار کرد:  هیات رییسه جدید آموزش را سرلوحه کاری خود قرار داده و معتقد است که اعضا با آموزش های مکرر و تخصصی در همه امور می توانند درآمد و رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: خدمات فنی که در اصفهان ارائه می شود در کل کشور سرآمد است و اتحادیه برای حفظ این جایگاه تلاش می کند.

رییس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از تخصیص بودجه برای آموزش رایگان اعضا خبر داد و گفت: با مراکز آموزشی معتبر برای تحقق این هدف قرارداد منعقد خواهیم کرد.

وی آموزش را سرمایه گذاری بلندمدت برای ارتقا جایگاه این صنف دانست و افزود: تدوین تقویم آموزشی اعضا به زودی انجام شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. همچنین تشکیل کمیسیون های تخصصی از اهداف این هیات مدیره است و  یکی از اعتقادات ما استفاده از پیشکسوتان و نخبگان صنف در قالب کارگروه های تخصصی است.

چلونگر ادامه داد: برای استفاده از این افراد فراخوان دادیم و بهترین افراد در این کمیسیون ها به کار گرفته شدند و مطمئن هستیم استفاده از این افراد در آینده نزدیک تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

وی استفاده و بهره برداری ازظرفیت فضای مجازی را در راستای افزایش درآمد اعضا را از دیگر برنامه های هیات مدیره جدید عنوان کرد و گفت: مقدمات اینکار انجام شده و به زودی قراردادی در این راستا امضا می کنیم. در حال طراحی اپلیکیشنی هستیم تا مردم به راحتی بتوانند از اعضای پروانه دار اتحادیه خدمات بگیرند.

رییس اتحادیه خدمات فنی سبک اصفهان گفت: برگزاری همایش های تخصصی به ویژه همایش های مالیاتی، حضور مشاوران مالیاتی رایگان در اتحادیه  از دیگر برنامه های این هیات رییسه جدید است همچنین بحث بروز رسانی قیمت های خدمات فنی سبک  یکی از خواسته های به حق اعضاست که در حال پیگیری است.

وی خواستار واقعی سازی نرخ خدمات فنی شد و گفت: تعیین قیمت های واقعی برای خدمات فنی بسیار اهمیت دارد اگر قیمت ها بالاتر از نرخ واقعی تعیین شود با معضل زیرقیمت فروشی روبرو شده و اگر پایین تر از نرخ واقعی نرخ گذاری شود با گران فروشی روبرو خواهیم شد.

کد خبر 337846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.