رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای دهاقان تا پایان سال

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: رفع نقاط حادثه خیز با توجه به اعتبارات و امکانات فراهم شده باید تا پایان امسال انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با توجه به اعتبارات و امکانات فراهم شده باید تا پایان امسال انجام شود و هیچ طرحی برای سال آینده در این شهرستان باقی نماند.

وی با اشاره به عملیات طرح‌های جاده‌ای دهاقان، گفت: دو بانده کردن جاده شهرضا-مبارکه و چند عملیات دیگر جاده‌ای که از مدت‌ها پیش آغاز شده تا پایان امسال باید پایان یابد.

فرماندار شهرستان دهاقان از تشکیل ستاد ۱۰ گانه خدمات سفر در این شهرستان خبرداد و از مسئولان درخواست کرد: تمام تلاش خود را برای بهتر شدن برنامه‌های استقبال از مسافران نوروزی به کار گیرند.

قاسمیان، ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و...از روش‌های نوین و تهیه بروشورها و همچنین استفاده از رسانه‌ها صورت پذیرد و ایده‌های نو در این زمینه اتخاذ شود.

وی از برپایی پنج ایستگاه اسکان ضروری در نوروز دهاقان خبرداد و خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در شهر گلشن و روستاهای شهرستان برقرار می شود.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به طرح کشیک‌های نوروزی، اظهار کرد: نظارت بر بازار، به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی است و باید براساس طرح‌های ابلاغ شده عمل کنند.

قاسمیان با اشاره به برگزاری کمپ عشایری در دهاقان، گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و... در برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی باتوجه به استقرار ایستگاه اصلی راهنمای سفر در روبه روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، خاطرنشان کرد: این مکان برای نخستین بار در شهرستان تبیین شده و دانشگاهیان نیز در روند اجرای هر چه بهتر برنامه ها همکاری لازم با ستاد خدمات سفر داشته باشند.

کد خبر 337729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.