هیأت همگانی اصفهان پس از ۲ سال صاحب رییس می‌شود

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان اصفهان فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان اصفهان صبح فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور علی مجدآرا، رییس فدراسیون ورزش همگانی و اعضای مجمع انتخاباتی در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار می‌شود.

محمد شبانی، مهدی شایان، میثم ریاحی، علیرضا ذوالقدر شجاعی، سیروس سمیعی، محسن آذر افروز، حسن جعفری و فتح‌الله معین هشت کاندیدای ریاست هیأت همگانی استان اصفهان هستند که ساعت ۱۱ فردا برای نشستن بر صندلی ریاست هیأت ورزش همگانی استان با هم رقابت می‌کنند.

دوران ریاست نوربخش باقری در هیأت ورزش همگانی استان اصفهان بیست و پنجم بهمن ماه سال ۹۴ به پایان رسید. از آنجا که باقری تمایلی به ادامه فعالیت در این هیأت نداشت، پس از گذشت چند ماه، سرپرستی برای هیأت همگانی تعیین شد، اما زمینه برگزاری انتخابات فراهم نشد تا اینکه پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین سرپرست جدید، علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از خردادماه سال گذشته به عنوان سرپرست هیأت همگانی معرفی شد، اما با وجود چندین بار ثبت‌نام از کاندیداها، انتخابات به دلایل مختلف برگزار نشد و فردا با برگزاری انتخابات، به طلسم دو ساله بدون رییس بودن این هیأت پایان داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، هیأت‌های اسکیت، چوگان و دوچرخه‌سواری استان دیگر هیأت‌های ورزشی در انتظار برگزاری انتخابات است.

کد خبر 337544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.