دومین راند مسابقات اسلالوم موتورسیکلت قهرمانی استان برگزار شد

دومین راند مسابقات اسلالوم موتورسیکلت قهرمانی استان اصفهان در فلاورجان برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۷ بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان، دومین راند مسابقه اسلالوم موتورسیکلت قهرمانی استان اصفهان به میزبانی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

ایمان احمدی، رییس امور شهرستان‌های هیأت استان و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقه به میزبانی شهرستان فلاورجان در پارک ساحلی میثم برگزار شد که خوشبختانه کیفیت برگزاری و رقابت در این دوره از مسابقات با حضور قهرمانان برتر از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان، حساسیت را دوچندان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این مسابقات افزود: همایش خودروهای کلاسیک و کم ارتفاع، حرکات نمایشی با موتورهای سنگین، حرکات خودرو دریفت و پرواز پاراموتور، فضای جذابی را برای خانواده‌ها فراهم کرده بود که خوشبختانه با استقبال خوب تماشاگران از شهرهای همجوار نیز رو به رو شد.

احمدی ادامه داد: هدف از این رویداد ایجاد فضای استاندارد، تخلیه هیجان جوانان و آموزش فرهنگ استفاده صحیح از موتورسیکلت و تجهیزات ایمنی است که علاوه بر کاهش رفتارهای پرخطر در سطح خیابان‌های شهر، شاهد گرایش بیشتر جوانان به استفاده از اماکن ورزشی و در نتیجه ارتقای سطح فرهنگ ترافیک در جامعه خواهیم بود.

وی با قدردانی از حضور حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در این مسابقه اظهار کرد: در گذشته حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به ویژه حجت‌الاسلام موسوی لارگانی را در این هیأت داشته‌ایم و در آینده با مساعدت و پیگیری‌های وی از وزارت ورزش و جوانان، انشاالله مسیر احداث پیست مناسب برای مردم فلاورجان هموارتر خواهد شد.

احمدی در پایان از تلاش و همت فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، رییس پلیس راهور و انتظامی شهرستان، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، حلال احمر شهرستان و همچنین اعضای کمیته برگزاری مسابقه تشکر کرد و گفت: تجربه تمرکز زدایی مسابقات استانی از مراکز استان‌ها و مشارکت شهرستان‌ها در برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر ایجاد انگیزه و مشارکت در شهرستان‌ها می‌تواند بستر بسیار خوبی برای رشد، تعالی و کشف استعدادهای درخشان جوانان استان اصفهان باشد.

رییس امور شهرستان‌های هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان افزود: به نفرات برگزیده حکم و کاپ قهرمانی استان اهدا شد و برگزیدگان در ۴ اسفند ماه به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

کلاس ۱۲۵ سی سی:

۱- قاسم موسوی

۲- کریم قاسمی

۳- پیمان محمدی

نفرات برتر کلاس ۲۵۰ سی سی:

۱- فرشاد بنی طالبی

۲- قاسم موسوی

۳- میلاد ستاری

کد خبر 337528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.