هک تلگرام با شنیدن جواب رد در خواستگاری/سارق کابل‌های آجرپزی دستگیر شد

شناسایی هکر تلگرام یکی از دختران اصفهانی پس از شنیدن جواب رد در خواستگاری و همچنین دستگیری سارق کابل‌های برق کوره‌های آجرپزی در شاهین‌شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به تقل از اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدحسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران انتظامی شهرستان شهرضا، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" که از بندر بوشهر به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۱۵ کارتن لوازم خانگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

توقیف کامیونت الوند با ۲۲۲ کیلوگرم تریاک در اصفهان

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی در حال انتقال یک محموله موادمخدر به اصفهان می باشد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران به ورودی اصفهان از سمت شرق اعزام و یک دستگاه کامیونت "الوند" را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، ۲۲۲ کیلوگرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

انبار میلیاردی لوازم خانگی قاچاق لو رفت

سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی اصفهان اظهار کرد: در پی اطلاع کارآگاهان از دپو و توزیع لوازم خانگی قاچاق توسط فردی در یکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، محل مورد نظر بازرسی و تعداد ۹۱ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان سه میلیارد ریال اعلام شده است؛ افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

عامل دسترسی غیر مجاز پسرعموی شاکی بود

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به تلگرام وی دسترسی پیدا کرده و باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاکی در شکایت خود اذعان داشت با ورود به تلگرام خود متوجه شدم فردی وارد آن شده و از طریق اکانت من برای دیگران پیام‌ها و درخواست‌های غیراخلاقی فرستاده و با دیگران و حتی اقوام بنده چت و گفتگو می کند و باعث آبروریزی بنده شده است.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم که پسر عمومی شاکی بود شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ مرتضوی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده  انگیزه خود را انتقام جویی به علت شنیدن پاسخ منفی در خواستگاری اعلام کرده است، بیان کرد :دراین خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

سارق کابل‌های برق فشار قوی کوره‌های آجرپزی دستگیر شد

سرهنگ  رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شاهین شهر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل برق فشار قوی از کوره‌های آجر پزی غیر فعال در حومه شهر "گز" موضوع شناسایی و دستگیری سارق ، یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عامل این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند .

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد .

کلاهبردار تلفنی دستگیر شد

سرهنگ علی جعفری‌نژاد، فرمانده انتظامی خمینی شهر اظهار کرد: با طرح شکایت فردی مبنی بر "برداشت غیر مجاز با شگرد کلاهبرداری تلفنی" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه بیان کرد که با تماس تلفنی فردی ناشناس مبنی بر اینکه " شما مبلغ ۵ میلیون تومان برنده شده اید " ، فریب خورده و با هدایت فرد ، به پای دستگاه خودپرداز طی چند مرحله تراکنش در مجموع مبلغ ۵۸ میلیون ریال از کارت عابر بانک به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر با به کارگیری روش‌های تخصصی ، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به خرید چندین سیم‌کارت برای کلاهبرداری و برداشت مبلغ ۵۸ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی فرد شاکی اعتراف کرد.

جعفری نژاد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

کد خبر 337469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.