ماهانه ۲ میلیارد تومان به بدهی‌های شهرداری مبارکه اضافه می‌شود

مبارکه - رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: حجم زیادی از بدهی‌های شهرداری مربوط به دوره قبل بوده است و هر ماه نیز دو میلیارد تومان به این بدهی اضافه می‌شود که توان کار شهرداری و شورای شهر را می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سجاد خالوزاده امروز(پنج شنبه) در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر مبارکه با بیان اینکه جذب سرمایه گذار و درآمدزایی پایدار یکی از مهم ترین مباحث مدیریت شهری مبارکه است، گفت: وضعیت اقتصادی شهرداری بحرانی است و برخی از کارگران وابسته به شهرداری از شش ماه گذشته تاکنون حقوقی دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید چاره ای در این زمینه اندیشیده شود، اظهار  کرد: البته با بدترین شرایط اقتصادی نیز می توان با همدلی و هماهنگی به توسعه پیشرفت شهر کمک کنیم.

خالوزاده با بیان اینکه ۷۰ جلسه با ۱۴۳ مصوبه در شش ماه گذشته توسط شورای شهر مبارکه و کمیسیون های این شورا برگزار شده است، افزود: در شش ماه گذشته ۵۳ جلسه در صحن شورای شهر مبارکه برگزار شده و ۷۶ مصوبه در راستای رفاه شهروندان به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به مصوبه های مهم شورای شهر مبارکه گفت: تدوین برنامه راهبردی پنج ساله، کاهش نرخ عوارض شهرداری، فرهنگ سازی و اجرای طرح پسماند و تفکیک زباله از مبدا و بازیافت زباله، کاهش عوارض کسب و پیشه، جذب سرمایه گذار در برنامه های مختلف، احداث تابلوهای تبلیغاتی، توسعه گردشگری در سطح شهر از طریق بخش خصوصی،  رفع مسائل و مشکلات آرامستان شهر، ساماندهی خانه های فرهنگ و فرهنگسرای شهرداری، ساماندهی دست فروشان در قسمت های مختلف شهر، ساماندهی ترافیک از مهمترین این مصوبات است.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در ۶ ماه گذشته سه هزار نفر از طریق ملاقات حضوری  با اعضای شورای شهر دیدار کردند.

خالوزاده با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم حمایت خود را از مجموعه مدیریت شهری دریغ نکنند، گفت: مردم مسائل و مشکلات را به شورا و شهرداری ارایه دهند و در کارگروه های تخصصی عضو شوند و یاری دهنده شهرداری و شوراها باشند.

کد خبر 337448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.