راننده ۱۶ ساله مرگ سرنشین ۱۵ ساله را رقم زد/ کلاهبرداری به بهانه خرید از دیوار

مرگ سرنشین ۱۵ ساله به دنبال عدم توانایی رانندگی پسری ۱۶ ساله در کنترل خودروی پیکان و کلاهبرداری به بهانه خرید خودرو از سایت دیوار از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان و فوت نوجوانی ۱۵ ساله و مجروح شدن دو نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.  

سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نائین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد در این حادثه رانندگی، راننده ۱۶ ساله یک سواری پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه کنترل خودرو را از دست داده و موجب واژگون شدن آن شده است.

انهدام باند توزیع مواد افیونی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره تهیه و توزیع کننده مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند توزیع کننده مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاه آنها صادر شد که بلافاصله تیمی از ماموران ، به محل اعزام شدند و در یک اقدام ضربتی ضمن  دستگیری متهمان با بازرسی از مخفیگاهشان بیش از ۵۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد در ادامه افزود : در این راستا یک دستگاه خودروی پراید که جهت جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می شد توقیف شد .

خرید خودرو از سایت دیوار بهانه‌ای برای سرقت بود

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دو سارق که با مراجعه به برنامه بازار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو را داشتند شناسایی واقدام به سرقت خودروی آنان می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت خودرو ی آنها توسط دو فرد ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات مشخص گردید دو سارق با مراجعه به برنامه دیوار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند شناسایی و با آنها تماس می گیرند و بعد از اینکه محلی برای ملاقات تعیین می کردند این دو نفر به بهانه چک خودرو سوار آن می شدند و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت می کردند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و با هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده همدست خود ر ا نیز معرفی کرد، افزود: دیگر سارق نیز در یکی از شهرستان های شرق استان شناسایی و در حالی که با خودرو سرقتی قصد فرار داشت توسط کارآگاهان غافلگیر و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در یکی از این سرقت ها مالک خودرو برای اینکه مانع از سرقت شود در خودرو را رها نکرده بود که به زمین برخورد و در حال حاضر در کما بسر می برد، افزود: در تحقیقات انجام گرفته سارقان به ۳ مورد سرقت خودرو در شهر اصفهان اعتراف کردند.

جاساز ۱۰ کیلو گرم تریاک زیر صندلی های سواری سمند

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی ازیک سواری سمند و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمیرم حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری از محور "آباده-سمیرم" به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ قرقانی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کشف ۳۲ راس دام سرقتی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگری یک سارق حرفه ای احشام و کشف ۳۲ راس دام سرقتی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد گفت:در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان خمینی شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و در مخفیگاه او ۳۲ راس دام سرقتی کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد از دامداران خواست که با توجه به افزایش سرقت دام در استان اصفهان از ورود خریداران غریبه به دامداری‌ها خودداری کنند.

کد خبر 337287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.