نتایج پذیرش کارشناسی براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج پذیرش داوطلبان در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۲۴ بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان متقاضی ورود به دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این ثبت نام و رشته های موردنظر خود را انتخاب کرده بودند می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net از نتایج انتخاب رشته خود اطلاع پیدا کنند.

پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به پورتال این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ac.ir در قسمت راهنمای ثبت نام، از مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند و مطابق زمان بندی اعلام شده به محل دانشگاهی قبولی جهت ثبت نام مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان همه رشته ها باید شخصاً در روزهای چهارشنبه ۲۵ بهمن، پنجشنبه ۲۶ بهمن و شنبه ۲۸ بهمن ماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد به نشانی iau.ac.ir درج شده، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام لازم است به نشانی الکترونیکی سایت این واحدها مراجعه کنند.

کد خبر 337265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.