ثبت‌نام حج تمتع خانواده‌های شاهد و ایثارگر آغاز می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ثبت‌نام حج تمتع در سال ۱۳۹۷ ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان به زودی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان، سید علی قریشی اظهار کرد: ثبت نام حج تمتع در سال ۱۳۹۷ ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان به زودی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان آغاز می‌شود.

وی افزود: آن دسته از متقاضیان شاهد و ایثارگر که تاکنون به سفر معنوی زیارتی حج تمتع مشرف نشده‌ و مستطیع هستند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و با مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های محل پرونده خود، نسبت به پیش‌ثبت‌نام آن اقدام کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: با جمع‌آوری اطلاعات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر جهت ثبت نام در سیستم حج، بر اساس سهمیه اعلامی، اولویت اعزام با افراد سنین بالا خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز اعزام خانواده‌ها در کمال نظم و قانونمندی انجام می‌شود و شاهد حج با موفقیت و برکات معنوی برای مهمانان خانه خدا خواهیم بود.

کد خبر 337242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.