بانوان بزرگسال اصفهان در حسرت طلا ماندند

در پایان نخستین روز از مسابقات کاراته قهرمانی کشور که به میزبانی کردستان برگزار شد، دختران اصفهانی صاحب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی کاراته کشور در بخش بانوان در تمام رده‌های سنی از روز گذشته در ورزشگاه آزادی سنندج آغاز شد. در روز نخست این دوره از مسابقات، کاراته‌کاهای بزرگسال به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم استان تهران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال برنز مقام نخست مسابقات انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد و استان‌های خوزستان و فارس در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

کاراته‌کاهای بزرگسال اصفهانی در بخش کاتای تیمی با ترکیب  فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانیان در فینال و برابر تیم تهران بازی را واگذار کردند و در جایگاه دوم ایستادند.

در بخش کومیته و در وزن ۵۰- کیلوگرم سحر شیروانی و در وزن ۶۸- کیلوگرم هنگامه جعفری صاحب گرد آویز برنز شدند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

در کاتای انفرادی، الناز تقی پور از تهران مقام نخست را بدست آورد. فاطمه میروردی زاده از اردبیل در جایگاه دوم ایستاد. فاطمه ایمانی از تهران و زهرا ترکاشوند از تهران سوم مشترک شدند. در این بخش ۶۲ کاتارو به روی تاتامی رفتند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، فائزه چیذری از البرز اول شد. زینب نصیریان از البرز در مکان دوم قرار گرفت. سحر شیروانی از اصفهان و زهرا طراز پور از فارس مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، زهرا کرم پوری از خوزستان مقام نخست را کسب کرد. فاطمه عباسی از مازندران در جای دوم ایستاد. زهرا حاجیان از تهران و زهرا خلیلی از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن ۶۱- کیلوگرم، شیما آل سعدی از فارس اول شد. فاطمه طراز پور از فارس و زهره برزگر از مازندران مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.
شقایق واحدی در فینال شیکاک شد. در این وزن ۴۱ کاراته کا با هم به مبارزه پرداختند.

وزن ۶۸- کیلوگرم، زهرا مقانلو از تهران اول شد. مهتاب اسماعیلی از گیلان در مکان دوم قرار گرفت. نفیسه گلشنی از تهران و هنگامه جعفری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن ۴۱ کاراته کا با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، شنه کاظمی از خوزستان اول شد. زهرا همت از فارس در رده دوم قرار گرفت. مهشید یعقوبیان از مازندران و یگانه امیری از کرمانشاه سوم شدند. در این وزن ۳۴ کاراته کا با هم به مبارزه پرداختند.

در کاتای تیمی، تیم تهران با ترکیب الناز تقی پور ،شادی جعفری، نجمه قاضی زاده اول شد. تیم اصفهان با ترکیب فاطمه چیذری، مریم کریمی ،زهره میرزاخانیان در جای دوم قرار گرفت. تیم زنجان با ترکیب توران فروتن، لیلا فروتن، ملیکا رسولی و تیم تهران با ترکیب شیرین گلستانیان، آسیه صدوری، هلیا تجار مشترکا سوم شدند. در کاتای تیمی ۱۳ تیم حضور داشتند.

جدول رده‌بندی بزرگسالان:

۱- تهران ۳ طلا و ۵ برنز

۲- خوزستان ۲ طلا

۳- فارس یک طلا، یک نقره و ۲ برنز

۴- البرز یک طلا و یک نقره

۵- مازندران یک نقره و ۳ برنز

۶- اصفهان یک نقره و ۲ برنز

۷- گیلان و اردبیل یک نقره

۸- زنجان و کرمانشاه یک برنز

کد خبر 337234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.