رشد ۱۶ درصدی تولید در گروه فولاد مبارکه

معاون بهره برداری فولاد مبارکه از تولید هفت میلیون و ۲۱۳هزار تن فولاد خام و رشد ۱۶درصدی تولید در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به مـدت مشــابه ســال قبل در این گروه صنعتی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مختار بخشیان افزود: تولید فولاد خام از ۶ میلیون و ۱۹۳هزار تن در سال ۹۵ در گروه فولاد مبارکه (شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سـبا و شرکت فولاد هرمزگان) به هفت میلیون و ۲۱۳ هزار تن رسید.

وی با اشاره به عملکرد هریک از شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، گفت: شرکت فولاد مبارکه در این بازه زمانی با تولید پنج میلیون و ۴۲۷ هزار تن فولاد خام نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال قبل (۴ میلیون و ۷۳۳ هزار تن) رشدی ۱۵درصدی را به ثبت برساند.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه هدف گذاری این شرکت برای سال ۱۳۹۶ تولید ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد خام است، تصریح کرد: به طور قطع با این میزان پیشرفت و با تلاش همکاران تا پایان سال جاری اهداف ترسیم شده محقق خواهد شد.

بخشیان با اشاره به عملکرد مجتمع فولاد سبا، گفت: کارکنان این مجتمع صنعتی در ۱۰ ماه سال جاری موفق به تولید ۶۲۳ هزار تن فولاد خام شدند که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال قبل (۵۴۸هزار تن) به رشد ۱۴درصدی دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در سال جاری فولاد هرمزگان تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن تختال را هدفگذاری کرده است، اظهار کرد: کارکنان این شرکت نیز در ۱۰ماه سال ۱۳۹۶ با تولید یک میلیون و ۱۶۳هزار تن تختال، به رشد ۲۷درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل (۹۱۲هزار تن) دست یافتند.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: هدف گروه فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ تولید هشت میلیون و ۶۳۰هزار تن فولاد خام است که امیدواریم این امر محقق شود.

کد خبر 337212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.