ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و پمپ بنزین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: قرار دادن کاربری تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین ها علاوه بر افزایش توجیه اقتصادی موجب بالا رفتن امنیت این مکان‌ها خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از راه و شهرسازی استان اصفهان، در کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت الله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد، ۲۶  مورد از موارد اصلاح، تعیین و دقیق سازی خط بدنه، تقلیل و یا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع، حذف و یا اضافه کردن گذر و تغییر کاربری مربوط به شهر اصفهان ۱۱ مورد و شهر نجف آباد ۱۵ مورد، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در رابطه با ساخت هتل و تاسیسات شهری، گفت: سرمایه گذاران در خصوص ساخت هتل و پمپ بنزین باید مورد حمایت قرار گیرند و قرار دادن کاربری تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین ها علاوه بر اضافه کردن توجیه اقتصادی باعث افزایش امنیت این مکان ها و همچنین رفع نیاز شهروندان خواهد شد.

حجت اله غلامی افزود: ساخت هتل در حاشیه زاینده رود به جای کاربری های مسکونی در صورتی که لطمه ای به آثار تاریخی این نواحی وارد نکند باید مورد حمایت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص سیما و منظر شهر اصفهان، گفت: در حال حاضر در کشور گسستی میان فعالیت های علمی، دانشگاهی و موضوعات اجرایی وجود دارد، امروزه در دنیا دستگاه های اجرایی تحقیقات خود را جهت بررسی به عنوان یک پروژه به دانشگاه ها سفارش می دهند.

علی مقدس زاده گفت: بهتر است در زمینه سیمای شهری این گسست از بین برود و حضور دانشگاه ها در عرصه های اجرایی به صورت سیستماتیک و ماندگار بماند و نمای ساختمان ها برای حفظ هارمونی شهر به صورت منطقه ای و نه به صورت منفرد، بررسی شود.

کد خبر 337170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.